Antakaas vinkkejä, kiikarissa varattu perheen isä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24553364]Eka kannattaa varmaan miettiä niitä omia arvoja, eli haluatko olla oikeasti isona sellainen nainen, joka on rikkonut perheen ja aiheuttanut paljon mielipahaa monille ihmisille. Ja joka ei ole edes onnistunut löytämään sanansa mittaista miestä itselleen.[/QUOTE]

Ei kun kaasua vaan! :D Tuohan on selkeä palvelus sille nyxälle! Pääsepähän idiootista kehdonryöstäjästään eroon. Kuka teistä haluaisi pitää miehen, joka luuhaa 20v nuoremman gimulin kanssa kahvilla päivittäin "tutustumassa". Joku nuori eukko jaksaa palvoa äijää ennen kuin tulee oikea reality check.

Ja mitä niistä lapsista! Nehän tulee olemaan vain KYLÄSSÄ vain joka toinen viikonloppu. Tai sitten ap tykkää lapsista ja iloitsee siitä miten HYVÄ isä hänen uusi miehensä on. Jaksaa leikkiäkin lasten kanssa enemmän kuin kukaan muu! (siis tietty joka toinen vkl).

Ja hei lapsethan eivät ole tilaavievä ongelma jos ne ovat ap:n ikäisiä! Siinä tapauksessa ne varmasti erityisesti ilahtuvat uudesta äitipuolestaan. Ja oikeasti kaikki naiset eivät tajua nyksien ex-liiton lasten arvoa ikinä, edes silloin kun saavat omia.

Tutustu rauhassa ja kuuntele miespolon huolia, joka todennäköisesti ei saa tarpeeksi huomiota vaimoltaan (joka on varmaan "ihan sekaisin"). Huomaat kyllä 15 vuoden kuluttua mikä sitä exää oikein vaivasi.

Kato ei elämässä kannata ajatella muita kuin itseään! Lycka till!

Ihan niinkuin se mies olisi joku kaupan ulkopuolelle hihnaan jätetty koira, jonka voi kuka hyvänsä vaan napata mukaansa.. Tuontasoiset kommentit kertovat aika oksettavaa tarinaa siitä, millainen kuva ihmisellä on miehistä.

Mä just ajattelin, että olenko ainoa joka on sitä mieltä, että naisten välinen solidaarisuus ei ole tässä se pointti. KÄSI YLÖS kuinka moni haluaa pitää äijän, joka on valmis lähtemään henkeviä keskustelevan 20v nuoremman miss suomen matkaan?

no jos mies on vietävissä niin sit se vaan viedään....taitaa miehellä kuitenkin tulla ikävä vaimoaan kun arki astuu myös siihen suhteeseen,voi vaan sitten olla jo myöhäistä.Hetken hurmio voi olla koko elämän turmio.En kyllä ihmettele myöskään esim.kasvavia murhatilastoja kun on olemassa tuollaisia ihmisiä kuin ap.

[QUOTE="Mira";24553511]:D Mun ukkoo pokaisit ja tietäsit kuka olisit, kyl lytisis turpajuhlat, alle jäisit :p Mut ei mun mies lankee yh äiteihin :D[/QUOTE]
Siis mitä? Jos äijäsi menee vieraisiin, antaisit sille vieraalle selkään etkä äijällesi? Mikä ihmeen logiikka tuossa on? Ei nyt puhuta väkivallan järkevyydestä yleensä, mutta tuossa on kyllä ihan väärä uhri :D

no jos mies on vietävissä niin sit se vaan viedään....taitaa miehellä kuitenkin tulla ikävä vaimoaan kun arki astuu myös siihen suhteeseen,voi vaan sitten olla jo myöhäistä.Hetken hurmio voi olla koko elämän turmio.En kyllä ihmettele myöskään esim.kasvavia murhatilastoja kun on olemassa tuollaisia ihmisiä kuin ap.

Aviorikoksen suorittamisesta on aika pitkä matka siihen, että murhaisi jonkun. Jos taas ajattelet, että huorintekijä tulisi itse aviorikoksensa vuoksi murhan uhriksi, niin eihän nyt toisen tappohaluja voi perustella sillä, että mutku noi ensi nussi, niin mä sit aattelin et otan kirveen esiin.

Ap, säästyt itse todennäköisesti monelta sydänsurulta, jos vaihtaisit kohdetta. Tai sitten et, mistäs sen tietää. Kannattaa pitää mielessä sekin, että monet miehet on ihania, ilman että ne tarkoittaa sillä sitä, että haluaisivat suhteen.

[QUOTE="illi";24553553]ja saat kaupanpäällisisksi falskaavan anuksen ja peräpukamia,kun olette siinä vaiheessa,että ukko päättää yrittää vaimonsa kanssa uudestaan.[/QUOTE]

Toisaalta, jospa ap:n tarkoitus ei ole se että ukko jättää vaimonsa, vaan se että olisi nimenomaan se kakkosnainen... :D

no ei tollasellakaan akalla kaikki ihan kotona ole...kuka jaksaa johonkin varattuun aikaan sa laittaa???Mun ukko kun noin tekis niin lentäis kyllä heti pihalle ja tommonen akka sais kyllä nenäänsä ja heti.

[QUOTE="hanne";24553277]Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)[/QUOTE]

Varatut ovat niin innokkaita vieraisiin, siitä vain. Eräs ahdistellut toistakymmentä vuotta, ei millään usko, ettei kiinnosta. Tänäänkin soitti ovikelloa, en avannut ovea, kun vasta herännyt. Pudotti postiluukusta pojalle ja minulle suklaalevyt.

Ainakin varattujen naisten paneminen on vähemmän stressaavaa mitä sinkkunaisten paneminen. Sinkku osaa olla tosi rasittava ja vedota jopa säälin tunteisiin jälkikäteen. Varattu nainen on varmasti asiallinen, yleensä terve ja hyvän itsetunnon omaava.

Täydellinen petikumppani!

Ja eiköhän se keskimäärin paranna sitä vakisuhdettakin kun rouva loistaa ja tulee säpinää <3

:hug:

Tosi hyvä että olet nuorempi. Jaksat auvoisessa uusperhe-elämässä touhuta enemmän lasten kanssa, ja olettaen että vaimokin on sua vanhempi niin pääset juoksemaan vihaista vaimoa paremmin karkuun

[QUOTE="mies";24553614]Ainakin varattujen naisten paneminen on vähemmän stressaavaa mitä sinkkunaisten paneminen. Sinkku osaa olla tosi rasittava ja vedota jopa säälin tunteisiin jälkikäteen. Varattu nainen on varmasti asiallinen, yleensä terve ja hyvän itsetunnon omaava.

Täydellinen petikumppani!

Ja eiköhän se keskimäärin paranna sitä vakisuhdettakin kun rouva loistaa ja tulee säpinää <3

:hug:[/QUOTE]

Hyvän itsetunnon omaava pystyy laittamaan ensin oman parisuhteen poikki, ennenkun alkaa salasuhteisiin. Huono itsetuntoinen taas joutuu pönkittämään egoaan näillä salapanoilla!

Minkäs ikäisiä tän miehen lapset on suunnilleen? aattelin, että sitten teidän uusperheaikana, niin tulecatko sua vihaamaan yli kaiken. jokkut lapset eivät voi sietää uuaat isänsä puolisoa ja kääntävätkin selkänsä isälleen ja isä sitten uudelle puolisolleen.