Antakaas vinkkejä, kiikarissa varattu perheen isä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hanne";24553277]Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)[/QUOTE]

Paras vinkki, anna olla.

[QUOTE="vieras";24553649]Hyvän itsetunnon omaava pystyy laittamaan ensin oman parisuhteen poikki, ennenkun alkaa salasuhteisiin. Huono itsetuntoinen taas joutuu pönkittämään egoaan näillä salapanoilla![/QUOTE]

Kyllä ne on epätoivoiset yh:t jotka itsetuntoaan panemalla pönkittää. Terveen itsetunnon omaava nainen osaa nauttia itsestään, elämästään ja siitä mitä sillä on tarjota

[QUOTE="mies";24553682]Kyllä ne on epätoivoiset yh:t jotka itsetuntoaan panemalla pönkittää. Terveen itsetunnon omaava nainen osaa nauttia itsestään, elämästään ja siitä mitä sillä on tarjota[/QUOTE]

Siellä joku katkera ukko valittaa ex-vaimostaan

[QUOTE="mies";24553682]Kyllä ne on epätoivoiset yh:t jotka itsetuntoaan panemalla pönkittää. Terveen itsetunnon omaava nainen osaa nauttia itsestään, elämästään ja siitä mitä sillä on tarjota[/QUOTE]

Ja olla rehellinen niin itselleen kuin muille. Se vasta tervettä onkin ; )

Laitoin äsken viimeinkin miehelle tekstarin ja sain aika ihanan vastauksen. Taitaa asiat nyt edetä nopeemmin kuin odotinkaan. Jess!! Sorry, jos tämä aloitus aiheutti monelle mielipahaa.

Onnea ap:lle, jos sitä toivot.
Omasta kokemuksesta voin todeta seuraavaa: olen kaksi kertaa kanssasi samalla kaavalla viihtynyt perhellisten kanssa. Ensimmäinen tapaus johti siihen, että mies pysyi perheensä kanssa, onneksi, lopetimme yhteydenpidon, mies sai perheenlisäystä, kärsivät kuitenkin luottamuspulasta ja ovat eronneet nyt kun tapahtumasta on kulunut kymmenisen vuotta. Ei toki meidän suhteen vuoksi eronneet, mutta luottamusasiat olivat kuitenkin ne kynnyskysymykset.
Tapaus kaksi: mies rakastui minuun ja tunnusti vaimolleen. Vaimo ihan rikki, siinä meni avioliitto, mutta minä en sitten innostunutkaan tästä miehestä.

Olen näistä sekoiluista onneksi paljon oppinut, mutta aiheuttanut samalla kovasti mielipahaa, surua ja varsinaista tuskaa monille ihmisille. En voisi suositella varattuihin sekoamista, ellei tarkoitus ole varma ja todellinen. Korostan, että en ollut tosimielellä noissa edellisissä kuvioissa mukana, mutta miehet toimivatkin sitten kuten itse parhaaksi näkivät. Voi tyhmyyttä..

[QUOTE="hanne";24553277]Pakko saada hänet. Olen 20v nuorempi ja se ainakin auttaa asiassa. Nähdään lähes päivittäin ja hän minulle aina niin ihana. Nyt pitäisi päästä "seuraavalle asteelle". kutsunko hänet "kahville" vai mitä teen?? :)[/QUOTE]

Jos sillä on isällisiä tunteita sua kohtaan;-) Ikävä tuottaa pettymys mutta kaikki miehet eivät halua automaattisesti sitä 20v. nuorempaa vaan mieluummin sen suht samanikäisen joka on aivan muuta kuin kaltaisesi "maalaamaton taulu".

[QUOTE="Hmmm";24692310]Jos sillä on isällisiä tunteita sua kohtaan;-) Ikävä tuottaa pettymys mutta kaikki miehet eivät halua automaattisesti sitä 20v. nuorempaa vaan mieluummin sen suht samanikäisen joka on aivan muuta kuin kaltaisesi "maalaamaton taulu".[/QUOTE]

Ja taas :D

Jätä se Tauski rauhaan ;-)