Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jos nimi on enne:Eikös se yks Urpu ollu kansanedustajakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Jos nimi on enne:Eikös se yks Urpu ollu kansanedustajakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Millaisista nimistä sitten pidätte?
Alkuperäinen kirjoittaja pippis:Anteeksi jos loukkaan mutta mä en oikein ymmärrä tätä että julkisesti kauhistellaan vauvojen nimiä... Jos se mielipiteensä on pakko jollekin kertoa, niin vaikka sitten yksityisissä keskusteluissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:Aika kovan ja kylmä kuuloinen nimi ja sekoituu Urpoon (josta en myöskään pidä).
Pidän kyllä monenlaisista nimistä, lähinnä harvinaisista, mutta silti joissa on pehmeyttä ja jollain tavalla kauneutta.
Parempi nimi tuo Ulpu on kuin Urpu.
Alkuperäinen kirjoittaja pippis:Anteeksi jos loukkaan mutta mä en oikein ymmärrä tätä että julkisesti kauhistellaan vauvojen nimiä... Jos se mielipiteensä on pakko jollekin kertoa, niin vaikka sitten yksityisissä keskusteluissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helmi pihalla:jos mä joskus saisin tytön saattaisin laittaa nimeksi urpu, musta ihan kiva nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja pippis:Anteeksi jos loukkaan mutta mä en oikein ymmärrä tätä että julkisesti kauhistellaan vauvojen nimiä... Jos se mielipiteensä on pakko jollekin kertoa, niin vaikka sitten yksityisissä keskusteluissa.
Joo et loukkaa
![]()
mutta mielipiteen saa sanoa..nimestäkin..