Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei ap:Vattu mitkä kulmakarvat väännetty.Ja entäs noi silmät...
![]()
Tekisit jotain niille, ehkä nekin kaipaa somistukseksi pitsiä ja rusetteja...sori, mä olin vaan rehellinen, sun pärstäs on ihan karmee....:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
Näimpä ja kysehän oli vaan noista ruseteista senkin piipittäjät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Ihan kivat ilman rusetteja ken ei tykkää ne saa pois
Näimpä ja kysehän oli vaan noista ruseteista senkin piipittäjät![]()
No mikäs sitten itse olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Ilkeetä porukkaa täällä |O
Samaa mäkin ihmettelen. Tosin ei vaunut ollu mun makuun, mutta joku toinen voi tykätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:Juu, ei minun makuun. Toiset saattaa tykätä, mutta minä en.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:Juu, ei minun makuun. Toiset saattaa tykätä, mutta minä en.
tämä oli asiallisesti ilmoitettu, ei ollut tommosta teinimeininkiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Tää teini lähtee nyt nukkumaan..Hyvää yötä, kiitos ja anteeks..