Anteeks nyt mutta... (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin juu, ja itse koiraan.. Turkki on sen näkönen että se ajetaan usein maata myöten. Ei oikeen minkään värinen. Hampaat on himppasen käyrät. Mutta ihan herttasen tuosta sais, kun turkin kasvattas ja laittas. :heart: Eikä se aina oo se ulkonen kauneus. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Puppy-Have-a-nice-seal-pup:
Niin juu, ja itse koiraan.. Turkki on sen näkönen että se ajetaan usein maata myöten. Ei oikeen minkään värinen. Hampaat on himppasen käyrät. Mutta ihan herttasen tuosta sais, kun turkin kasvattas ja laittas. :heart: Eikä se aina oo se ulkonen kauneus. :laugh:

Ei ole käyrät kylläkään, vaikka kuvassa niin näyttäisi. Sillä jopa on kaikki hampaat, vaikka villakoirilla ei aina ole. Turkista en oikein välitä, on ikävää, jos koiralla on kuuma.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ei ole käyrät kylläkään, vaikka kuvassa niin näyttäisi. Sillä jopa on kaikki hampaat, vaikka villakoirilla ei aina ole. Turkista en oikein välitä, on ikävää, jos koiralla on kuuma.

Niin ja onhan se helpompikin noin. Tosin villikselle ei suomessa pääse tuskaisen kuuma tulemaan, kun niillä ei ole tuota pohjavillaa lainkaan ja turkki suoraksi föönättuna on oikeinkin ilmava. Mua säälittää naapurin nöffi, sillä se vasta turkki on. :o Katoin kuvaa tarkemmin, taitaa olla vähän alaviistoon otettu, niin näyttää hampaat käyriltä.

Niin ja onhan se helpompikin noin. Tosin villikselle ei suomessa pääse tuskaisen kuuma tulemaan, kun niillä ei ole tuota pohjavillaa lainkaan ja turkki suoraksi föönättuna on oikeinkin ilmava. Mua säälittää naapurin nöffi, sillä se vasta turkki on. :o Katoin kuvaa tarkemmin, taitaa olla vähän alaviistoon otettu, niin näyttää hampaat käyriltä.

Heilahtanut kuva, se tekee ne hampaat noin. Tuo on niin hemmoteltu, että se nukkuu minun pieton alla ja ajettuna nukkuu rauhallisemmin. Talveksi annetaan kasvaa ja pidetään villapaitoja hänellä. Tosi kauhea tuo kuva. :laugh:

Olisit laittanut paremman kuvan!!!!
Koirat on ihki ihania, mun mussukkani nukkuu kanssa mun peiton alla yönsä, ja voi ku se on söpö ja ihana ja niin pieni ja pehmee ja kaikkee

Alkuperäinen kirjoittaja en antaisi koskaan pois:
Olisit laittanut paremman kuvan!!!!
Koirat on ihki ihania, mun mussukkani nukkuu kanssa mun peiton alla yönsä, ja voi ku se on söpö ja ihana ja niin pieni ja pehmee ja kaikkee

Toihan on just paras kuva. :D

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mut miksi ne usein trimmataan niin rumiksi?

Mimmonen sun mielestä on rumasti trimmattu?

Se, että on vartalo klanittu ja jätetty pallot niskaan ja jalkoihin..joskus korviinkin..se klassinen puudelileikkaus... :x

Ei niitä minusta tarttis trimmata laisinkaan.Siis esteettisistä syistä.

Yhteistyössä