?
...
Vieras
tai siis olen pahoillani paremminkin, aivoissa lyö ihan tyhjää ja sanalle ois käyttöä tänään. En nyt tarkoita sorrya tai excusea vaan se kolmas sana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:apologize?
(vai miten se kirjoitettiin :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Eikös apologize ole "pyytää anteeksi"? Joten jos ap kirjoittaa "Apologize!", se voidaan käsittää väärin turhan hyökkäävänä kielenkäyttönä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:I must apologize... alkaa tää lause johon tuota sanaa tarvitsin.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Näähän on vähän erilaisia merkityksiltään.
Jos itse pyydät anteeksi: forgive me
anteeksipyyntö: apologize
jos esim. et saa selvää mitä vastapuoli sanoo, ja pyydät toistamaan: i beg you pardon
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Eikös tuo ole pahoittelua? I apologize that I send You the wrong information.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Näähän on vähän erilaisia merkityksiltään.
Jos itse pyydät anteeksi: forgive me
anteeksipyyntö: apologize
jos esim. et saa selvää mitä vastapuoli sanoo, ja pyydät toistamaan: i beg you pardon
Apologize on kylläkin myös verbi. Jos sanot "I apologize for my behaviour", niin ihan itse siinä kyllä pyydetään anteeksi. "He apologized for being late."