I
idiootti
Vieras
SAin viime viikolla puhelimeeni txt-viestin jossa vihjailtiin mieheni pettämisestä..ammatti on kuulemma sellainen että laivalla olo ja viikon työ reissut tehdään vaimoa pettäen ja kaveripiirissä toisilleen "kaatoja" kehuen. Soitin viestin lähettäjälle ja kysyin tarkennusta asiaan ja hän suoraan mainitsi mieheni nimen ja sanoi että mieheni on samanlainen kuin muutkin samassa ammatissa olevat ja löi luurin korvaani. Miehelleni kerroin viestistä ennekuin hän tuli kotiin ja kommentti oli vain "voivoi" kiukkuisena poistin kaikki viestit ja puhelutiedot ja numerot puhelimenstani ja siitä saatiin mahtava riita aikaan, mieheni haluaisi tietää kuka viestin alkujaan minulle lähetti ja väittää että minä itse keksin koko jutun!!! Kesken riidan mieheni sanoi että "muuta pois jos se on niin vaikea ymmärtää" Kolme päivää olen nyt itkenyt enkä tiedä lähdenkö tästä talosta yksin vai 1v4kk tyttären kanssa ja minne? Mieheni lähti just taas töihin ja tulee luultavasti viikonloppuna kotiin,minun pitäis aloittaa huomenna työt ja tytölle saatiin hoitopaikka vasta järjestettyä...miksi minun pitää kärsiä kaikesta tästä eniten kun en ole mitään tehnyt?