Anteeksi, mutta mitä se Michaelin tyttö sanoi/teki, en ymmärrä englantia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Niin suloisia lapsia.:heart:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1198105/Michael-Jacksons-funeral-memorial-service-place-Staples-Center-Los-Angeles.html

Mitä tässä kerrotaan ja onko tästä videota?

Enkeleitä näille pienille. :heart:

Michael Jacksonin tytär: Rakastan isääni niin paljon

07.07.2009 22:42, päivitetty 07.07. 23:42

Michael Jacksonin juuri päättyneen muistotilaisuuden koskettavin puhe tuli viimeisenä, kun tytär Paris jätti jäähyväisensä isälleen.

- Siitä lähtien, kun synnyin, sinä olet ollut paras isä, mitä olen voinut kuvitella, Paris sanoi ja purskahti itkuun.

- Halusin vain sanoa, että rakastan sinua niin paljon.

Parisin puheen jälkeen veljekset veivät Jacksonin kulta-arkun pois Staples Centerin lavalta.

Muistotilaisuus huipentui eri artistien yhdessä esittämään We Are The Worldiin, jonka Jackson kirjoitti yhdessä Lionel Richien kanssa Etiopian nälkää näkevien lasten auttamiseksi vuonna 1985.

Jacksonin perhe ja lapset tulivat laulamaan kappaletta yhdessä lavalle hyvästelläkseen rakkaansa viimeisen kerran.

Viimeisenä kappaleena kuultiin lapsikuoron täydentämä Heal the World.

Esitysten jälkeen kiitossanansa lausui Jermaine Jackson.

- Kiitän teitä kaikkia tulleita koko perheeni puolesta. Olin hänen äänensä ja tukipilarinsa ja kiitän teitä kaikkia.

Jermainen jälkeen mikin otti Marlon.

- Yritän ymmärtää, miksi luoja otti pois veljemme. Michael, kun jätit meidät, osa minua lähti mukanasi, Marlon nieleskeli kyyneleitä.

Marlon puhui siitä, kuinka julmasti maailma kohteli hänen veljeään.

- Ehkä he jättävät nyt sinut rauhaan.

- Minulla on sinulle, Michael, vain yksi pyyntö. Voisitko halata kaksoisveljeäni Brandonia minun puolestani? Marlon purskahti kyyneliin.
IS

Itku tuli mullakin. Koskettavaa.

Ja hiukan ot - kaunis tyttö ja esim. verrattuna Madonnan kohtuu samanikäiseen niin vaikuttaa enemmän jalat maassa olevalta ja ns. aidommalta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sekö oli Michaelin poika, joka jauhoi purkkaa koko muistatilaisuuden, pisti vähän hymyilyttämään...;)

Blanket on niin suloinen :) Ihan sama onko Michaelin biologinen lapsi vai ei, mutta näyttää ihan isältään! :) Kaunis lapsi.

Yhteistyössä