anteeksi nämä tyhmät aloitukseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitirapunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äitirapunen

Jäsen
28.10.2007
266
0
16
mutta pakko purkaa oloa jonnekkin.
mä vaan olen niin iloinen että omistan kaksi aivan ihanaa riiviö pentua.
vaikka ne käykin hermoilleni melkein päivittäin niin ne on se asia mistä olen aina elämässäni haaveillut.
olen iloinen siitä kun mulla on aivan ihana mies, vaikka sen luonne onkin outo ja monimutkainen enkä tajua ukosta pätkääkään niin silti hän on se mies minkälaisen olen aina halunnut.
olen iloinen kun minulla on ystäviä (vaikkakin vain vähän) mutta ne on oikeita ystäviä,sellaisia jotka ei jätä minua yksin vaikka tekisin mitä.
sitten olen älyttömän iloinen siitä kun olen vasta tajunnut nämä asiat.
sairastin/sairastan ehkä edelleenkin masennusta, mulla on ollut kaksi viimeistä vuotta yhtä helvettiä, silti nämä ihmiset on pysyneet rinnallani vaikka olen ollut heitä kohtaan ehkä välillä liiankin ilkeä.kunpa ne kaikki tajuaisi kuinka paljon heitä rakastan ja kuinka paljon niitä arvostan. ilman niitä (ja maailman parasta psykologia) en olisi tässä tilanteessa. vielä jokin aika sitten meinasin olla ihan jossain muualla.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: rakastan heitä!

että siskoni ja veljeni (sanon sen tahallaan,jos vaikka siskoni näkee sen)
ilman heitä ja heidän tukeaan en varmasti olisi tässä.
kiitos rakkaalle siskolleni siitä kun jaksoi kuunnella valitustani päivästä toiseen.
kiitos rakkaalle veljelleni kun annoit järkeviä henkeviä neuvoja.
vaikka asuttekin kaukana minusta niin silti ajattelen teitä joka hetki.olisi ihana asua lähekkäin niin nähtäisiin useammin. mutta onneksi te olette olemassa, ja vain päivän ajomatkan päässä.
olette minulle todella tärkeitä ja rakkaita.

t.pikkusisko :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Ihanaa että asiat on hyvin ja olet sen huomannut :) Perhe on tärkeintä maailmassa :heart:

ja toivon että tämä tekstini antaa lisää tarmoa masentuneille. vaikka välillä tuntuukin että ei se ikinä helpota niin "tunnelin päässä on aina valo"

:heart:
halaus teille :hug:

Yhteistyössä