suuri ongelma johon haluaisin mielipiteitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
eli,minulla on mies ja kaksi lasta.meillä on myös karjatila.rahallisesti menee ihan hyvin ja muutenkin. ainut vain on että minun ja mieheni suhde on pitkään ollut huono.
pari viikkoa sitten ravintolassa tapasin erään naisen, jonka tunnnen, siis olen jutellut hänen kanssaan monesti parhaan ystäväni kautta. mutta en tunne sen enempää.
jotenkin tilanteet johtivat toiseen ja kappasvaan,siinä sitä sitten oltiin,suudeltiin yms(tiesin hänen olevan lesbo) itse olen tiennyt koko ikäni tykkääväni myös naisista.
tämä jäi mietityttämään kovasti, kerroin jopa miehelleni joka tietenkin suuttui kun petin häntä mutta ei enää seuraavana aamuna ollut yhtään vihainen.
myt sitten mieheni oli töissä ja pyysin tämän naisen kahville ja siinä sitä sitten oltiin. aivan ihanaa.
mä olen niiin rakastunut tähän tyttöön kun ihminen voi olla.

rakastan silti myös miestäni.
tämä nainen aloitti armejan maanantaina.
mä en enää tiedä mitä tehdä.tiedän että en rakasta miestäni tarpeeksi mutta tästä on vain niin vaikea lähteä. meillä ei ole mitään muuta yhteistä kun lapset ja minä omistan hänen navetastaan jonkusen lehmän.
antakaa jooko jotain mielipiteitä.
haukkukaa vaikka tai jotain.. mä olen vain älyttömän sekaisin.

Saattaa kyllä olla, että olet rakastunut siihen, että joku näkee sinussa jotain ihanaa.
Kandee varmaan jutella miehen kanssa enemmän tunteiden näyttämisestä ja sit siitä, että molemmat antais toiselle positiivista palautetta.

No minusta suhteessa on joku pahasti pilalla, jos pitää pettää ja toinen vielä jollakin tapaa hyväksyy pettämisen. Kyllä meidän taloudessa lähtisi kantapäät vastakkain.

Kyllä kai se on sama naiseen ihastuessa kuin mieheenkin, että alkuhuuma on aina niin ihanaa. Mutta tositunteet mitataan vasta pitkän ajan kuluessa. En mä olis tosta noin vaan sexi-ihastuksen takia jättämässä perhettä, niitä tulee kelle vaan pitkässä liitossa. Jutelkaa miehen kanssa, älä tee mitään hätiköityä, neuvon minä. :flower:

No jopas jotakin. Aikamoinen tilanne. Meillä olisi kyllä varmaan tullut ero tuossa tilanteessa. Ja ihan omasta aloitteesta. Mun mielestä suhde on kuollut ja valmis kuopattavaksi jos ajautuu pettämään. Eli kyllä mä varmaan istuisin rauhassa miehen kansas alas ja asioista puhuttaisiin läpikotaisin ja mietittäisiin yhdessä, että miten käytännön asiat hoidetaan.

ei ole mikään sexi-ihastuminen niinkuin joku jo kirjoitti.
olen tuntenut pitkään jo kiinnostusta tätä naista kohtaan ja meinasin aina pyörtyä kun hän tuli lähelleni.
en tee todellakaan mitään hätiköityä,mutta olen kamala. minulla on jonkinlainen suhde mieheni selän takana.
ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin silloin kun tämä nainen oli meillä että olen onnellinen, en ajatellut mitään vaan aika pysähtyi.
pelkään omia tunteitani ja ääh,en tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Oivoi. Kannattaa kuitenkin tehdä tommoset jutut avoimesti, eikä selän takana. Jutteles nyt miehes kanssa ja mieti, että onko toi oikeesti sen arvosta.

minun mieheni on hirveän vaikea, siis hänen kanssaan ei voi asioista puhua niinkuin ne on. ei etes siitä millainen sää on tänään. mieheni on hyvin voimakastahtoinen ja perheen pomo.määräävä,se joka määrää minun menemiset ja tekemiset. jos mieheni olisi vähänkään toisenlainen luonteeltaan niin olisin jo jutellut. jossain vaiheessa minulle tuli se että en jaksa enää etes yrittää jutella asioista.
olen yrittänyt miettiä että onko tämä sen arvoista,pelottavinta tässä on se että olen ihan helkutin onnellinen kun ajattelenkin tätä naista.
en tunne asioista yhtään huonoa omatuntoa mutta tunnen huonoa omatuntoa siitä kun en tunne.

Mä miettisen sen niin, et haluaisinko erota miehestä ilman uutta suhdetta. Jos haluaisin niin sitten pakkaisin kamani. Kolmannen osapuolen takia en kovin helpolla eroaisi, koska sekin suhde muuttuisi väistämättä jossain vaiheessa arjeksi. Siitä tulee myös kova paine uudelle kumppanille, jos toinen on jättänyt kaiken hänen vuokseen. Mä en ainakaan haluaisi sellasta onnistumisen pakkoa niskaani.

Yhteistyössä