Antti Tuisku irstas?

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
onko antti tuisku homo?

kyllä kaikki ilmeet ja eleet tätä viestittää, mutta ei pidä yleistää. tulee ulos kaapista sitten kun on valmis jos siellä piileksii... :whistle:
se nylkytyskin oli sen näköstä että jos oisivat olleet alasti niin arvaa mihin reikään olis osunu....

heh.. hyvinpä tuisku vastasi väärinymmärtäneen äidin viestiin:
"ettei kaikki ole ymmärtäneet lavashowta oikealla tavalla. "
Idiootit kun ei ymmärrä :D

ja tämä toinen:
"Toivoisin, että vanhemmat muistaisivat oman vastuunsa ja miettivät, minkä ikäisenä päästävät omat lapsensa keikoille."

Niinpä. Valittava mamma sai pilkan omaan nilkkaan. Mitäs on huono vanhempi ja päästää nuoren lapsensa keikoille, missä voi sattua vaikka mitä muutakin, kuin "puolialastoman" tuiskun näkeminen.

Taitaa muuten tyttö hävetä äitinsä vauhkoomista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Olihan New Kidsien Jordan ja Donniekin välillä ilman paitaa, eikä siitä mitään ihmeellistä ollut :D :D Oih, niitä aikoja, Jonathan :heart: :heart: :heart:

Oi, joku muukin muistaa vielä
:heart: :heart: :heart:
Oih, niitä aikoja :heart: Joe oli mun suosikki... :D
Täällä vielä yks Joe-fani :D. Nyt kun kuuntelee sitä musaa niin ei se kyllä kovin kummosta ole... Mut pojat oli söpöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Olihan New Kidsien Jordan ja Donniekin välillä ilman paitaa, eikä siitä mitään ihmeellistä ollut :D :D Oih, niitä aikoja, Jonathan :heart: :heart: :heart:

Oi, joku muukin muistaa vielä
:heart: :heart: :heart:
Oih, niitä aikoja :heart: Joe oli mun suosikki... :D

Kuinka voisinkaan unohtaa... :D Molemmissa konserteissa kävin ääneni käheeksi huutamassa. Oli ne niin ihania.

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
onko antti tuisku homo?

kyllä kaikki ilmeet ja eleet tätä viestittää, mutta ei pidä yleistää. tulee ulos kaapista sitten kun on valmis jos siellä piileksii... :whistle:
se nylkytyskin oli sen näköstä että jos oisivat olleet alasti niin arvaa mihin reikään olis osunu....

kyllä se on ihan selvästi miehiin päin suuntautunut.

mä oon ollu tuiskun keikalla ja vieläpä -s- sellaisella. kieltämättä se lavashow oli sellainen joka ei välttämättä ole soveliasta pienille lapsille. mietin tätä jo keikan aikana. k18 keikalle aivan mahtava koreografia mut en tosiaan suosittele k11 tai jopa k12...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:
Tuiskuhan on aivan ihana, sen esiintyminen tihkuu sek.siä ainakin raflakeikalla.. Nam...

no jos tytön äänellä vinkuvaa tyyppiä voi sanoo että tihkuu seksiä ni ompa outoo :laugh:

Makuasioista ei voi kiistellä!

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Jotenkin oksettava koko mies - tai poikanenhan se vielä on :x mutta totta sekin, että poppiin kuuluu tietty "luonne" ja sen mukaan pitäisi vanhempienkin miettiä ketä keikalle viedään ja varsinkin kun artistin esiintymistä on voinut seurata aiemminkin esim. televisiosta joten tyylin täytynee olla tuttu.

On se vanhempi kuin miltä näyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieraileva tähti:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:
Tuiskuhan on aivan ihana, sen esiintyminen tihkuu sek.siä ainakin raflakeikalla.. Nam...

no jos tytön äänellä vinkuvaa tyyppiä voi sanoo että tihkuu seksiä ni ompa outoo :laugh:
Ei se ihan tytöltäkään kuullosta.Makuasioista ei voi kiistellä!

k040.gif

Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
onko antti tuisku homo?

kyllä se on ihan selvästi miehiin päin suuntautunut.

Antti tykkää vain ja ainoastaan pojista. Olen hänet poikaystävänsä kanssa nähnyt, tosin nyt taitaa jo olla ex.

Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
ja tämä toinen:
"Toivoisin, että vanhemmat muistaisivat oman vastuunsa ja miettivät, minkä ikäisenä päästävät omat lapsensa keikoille."

Niinpä. Valittava mamma sai pilkan omaan nilkkaan. Mitäs on huono vanhempi ja päästää nuoren lapsensa keikoille, missä voi sattua vaikka mitä muutakin, kuin "puolialastoman" tuiskun näkeminen.

NIINPÄ! Minä ajattelin ihan samaa, että vanhemmillahan se vastuu on mihin lapsensa päästävät. Ja jos olisivat yhtään seuranneet Tuiskua niin tietäisivät ettei se oo mikään Fröbelinpalikat tai TimoTaikuri...

Yhteistyössä