Antti Tuisku irstas?

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
onko antti tuisku homo?

kyllä kaikki ilmeet ja eleet tätä viestittää, mutta ei pidä yleistää. tulee ulos kaapista sitten kun on valmis jos siellä piileksii... :whistle:

Niin, vähän kuin Jartsa Sillanpää. Kuinkahan moni mummo sai sydärin kun se vihdoin tuli kaapista ulos - vaikka homous oli ollut ALUSTA ASTI _NIIN_ ilmiselvää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
ja tämä toinen:
"Toivoisin, että vanhemmat muistaisivat oman vastuunsa ja miettivät, minkä ikäisenä päästävät omat lapsensa keikoille."

Niinpä. Valittava mamma sai pilkan omaan nilkkaan. Mitäs on huono vanhempi ja päästää nuoren lapsensa keikoille, missä voi sattua vaikka mitä muutakin, kuin "puolialastoman" tuiskun näkeminen.

NIINPÄ! Minä ajattelin ihan samaa, että vanhemmillahan se vastuu on mihin lapsensa päästävät. Ja jos olisivat yhtään seuranneet Tuiskua niin tietäisivät ettei se oo mikään Fröbelinpalikat tai TimoTaikuri...

Toisaalta mun mielestä on "hauskaa" , että Antti antaa tommosen kommentin, kun ottaa huomioon, että varmaan suurin osa sen musiikkia kuuntelevista ON just noita teinityttöjä... :whistle:

...ja pitää ottaa vielä tohon homo-juttuun kantaa. Mulle sinänsä on yks ja hailee, onko vai eikö, mutta itse olen sitä mieltä, että taitaa olla. Ihan yksinkertaisesti jo siitäkin syystä, että se on nyt kohtuullisen kauan ollu julkisuudessa, mutta sitä ei ole KERTAAKAAN yhdistetty romanttisessa mielessä yhteenkään tyttöön. ;)

ei voi mitään mutta tällaisen vanhan tädin silmissä Antti Tuisku on poikanen vasta oli sitten seksuaaliselta suuntautumiseltaan mitä vaan. Ei tuollainen ja tuonnäköinen voi irstas olla. Mieluummin käyttäisin irstas-sanaa jostakin kuusikymppisestä hikisestä ihramahasta...
eihän muuten Tom Jonesistakaan sanottu irstas vaikka esitti jotakin seksipommia jo parhaat vuotensa ja kilonsa ohitettuaan

Alkuperäinen kirjoittaja pingpong:
Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
onko antti tuisku homo?

kyllä kaikki ilmeet ja eleet tätä viestittää, mutta ei pidä yleistää. tulee ulos kaapista sitten kun on valmis jos siellä piileksii... :whistle:

Niin, vähän kuin Jartsa Sillanpää. Kuinkahan moni mummo sai sydärin kun se vihdoin tuli kaapista ulos - vaikka homous oli ollut ALUSTA ASTI _NIIN_ ilmiselvää!

Homosta en tiiä, mut sen mutsi on mun vanha työkaveri lks:n ajoilta ja se ite Antti on mun vanha lähikaupan kassa. Peruskamaa oli Antti vielä silloin, kun oli tavallinen kassantäti :)

Yhteistyössä