Anu Saagim: Rumat naiset pitäisi pakottaa kauneusleikkaukseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käviköhän itse Saagim muuten jo yks päivä palstalla kiukkuamassa, kun täällä ei provosoiduttukaan sen jutuista. Tai tuossa ketjussa tuo susu vaikuttaa siltä, kun yrittää niin kovasti vakuuttaa Saagimin fiksuutta: http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2291241-kamalan-fiksu-nainen-ja-kauniski-viela/#post28895457

- Ei ole rumia ihmisiä, on vain laiskoja.
- Jotkut on niin rumia ihmisiä, rupikonnia, että heidät tulisi pakottaa kauneusleikkaukseen.

Huono provo, kun ei saa uskottavasti pidettyä linjasta kiinni.

Kumpia te olisitte?
Ruma rupikonna vai Anu Saagim?

Mä ihan oikeasti olisin ennemmin rupikonna, vaikka uskonkin että moni valitsisi Anun hahmon.

Onkohan tässä se perinteiden kuvio käynyt?

Nätti virontyttö tulee suomeen, suomalaiset naiset halveksii ja haukkuu häntä ja lopulta kiusatusta tytöstä tulee muiden kiusaaja? "itsevarma vittumainen biaaatch" ?
On niin katkeraa tekstiä.

En ole erityisen kaunis ja ylähuulta, otsaa ja poskia korostaa nykyisin komeat maksaläiskät.. Ekstra kiloja on tullut lasten myötä, jotka kyllä lähtee kunhan kuopuksen imetys loppuu. Siltikin miehet ovat kiinnostuneita minusta ja puhun nyt ihan tavallisista suomalaisista miehistä. Oman puolison kanssa olen ollut 11 vuotta eikä kuulemma halua vaihtaa minua tai laittaa kauneusleikkaukseen. Hyväksyn itseni tällaisena kuin olen tällä hetkellä.

Ketä kummaa varten minun pitäisi käydä kauneusleikkauksessa? Koska, jos Anu saisi päättää niin sinnehän minä menisin heti ensimmäisten joukossa. Tulisinko yhtään sen paremmaksi kuin mitä nyt olen? Haluttavammaksi? Mutta kun minua halutaan jo nyt... Mitä minä sillä lisähaluajilla tekisin? :D

[QUOTE="vieras";28904989]Onkohan tässä se perinteiden kuvio käynyt?

Nätti virontyttö tulee suomeen, suomalaiset naiset halveksii ja haukkuu häntä ja lopulta kiusatusta tytöstä tulee muiden kiusaaja? "itsevarma vittumainen biaaatch" ?
On niin katkeraa tekstiä.[/QUOTE]

Siitä on kyllä vierähtänyt jokunen vuosi, että tuo tyttö on Suomeen rantautunut....

Onko A. Saagim virolainen? Todella moukkamainen möläytys.
Passittakaa Saagim takaisin Viroon.

Kansalaisuudesta en tiedä, mutta onhan hän ainakin syntyperältään virolainen. Ei varmaan myönnä olevansa suomalaisnainenkaan? :D Sinänsä hauskaa, sillä hän sanoi itse tuossa haastattelussa, että eestiläiset ovat hitaita ja tyhmiä. Eli myönsi olevansa itse hidas ja tyhmä.

[QUOTE="Sari";28935935]Jos veronmaksajat maksaisivat leikkaukseni, niin voisin kyllä käydä parantelemassa paria kohtaa itsessäni.[/QUOTE]

Tuo kävi mielessä, kyllä minun mielestäni se että jokainen nainen saisi valtion tuella pedikyyrin, tarvittaessa rasvaimun, hieronnan ja vaikka kasvojenkohtuksen olisi mielestäni paljon hienopaa kuin vaikka ooppera tai nykytaiteen museo. Kaikenlisäksi näistä olisi iloa paljon useammalle kuin edellä mainituista.

Kuka jaksaa... Anu, keksi uusi virsi, pliis. Etenkin kun Anu itse alkaa olemaan niin vanha rupikonna, ettei toi provoleuhkuus sovi sille. Vähän niinkuin ruma sika haukkuisi rumaa sorsaa.

[QUOTE="Purppura";28935950]Tuo kävi mielessä, kyllä minun mielestäni se että jokainen nainen saisi valtion tuella pedikyyrin, tarvittaessa rasvaimun, hieronnan ja vaikka kasvojenkohtuksen olisi mielestäni paljon hienopaa kuin vaikka ooppera tai nykytaiteen museo. Kaikenlisäksi näistä olisi iloa paljon useammalle kuin edellä mainituista.[/QUOTE]

Ihan totta. Oopperasta en nauti yhtään, eikä museoissakaan tule käytyä. Paljon enemmän hyötyä minulle (ja kanssaihmisilleni) olisi juuri näistä em. hoidoista.

Kyllä, olisin kiitollinen, kun kunnan tai valtion kustantamana pääsin nostamaan naamaa ja tissejä ylös. No ja persusta vois kans nostaa ja pienentää. Rasvaimu myös muutamaan muuhun kohtaan, ja niin sitä olis taas hehkeenä, että vois vaikka Virossa käydä.

Hyvä on, mutta aloittaisimmeko ensimmäisenä tästä naamasta? :xmas:
saagim.jpg

Yhteistyössä