T
toivoisin olevani
Vieras
Liittäisiköhän onnellisuuden kauneuteen ja laihuuteen, terveyteen. Sitä kautta sit lapsen onnellisuuteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Palkka on lottovoitto:O
Kyllä sä virolaisia tunnet näköjään. Mä en tunne virolaisia kelle suomen palkka olisi lottovoitto tai ihmen suuri.
Kyllä sä virolaisia tunnet näköjään. Mä en tunne virolaisia kelle suomen palkka olisi lottovoitto tai ihmen suuri.
Miksei Saagim koskaan arvostele naisia, joilla on huomattavasti vanhempi puolisoainiin, sehän kuuluu itsekin niihin..ärsyttävä nainen, näin mediasta saadun mielikuvan perusteella.
Eikä koskaan arvostele miehiä, eipä se Risto-Mattikaan mikään maailman komein tai hyvävartaloisin mies ole.
Miksei Saagim koskaan arvostele naisia, joilla on huomattavasti vanhempi puolisoainiin, sehän kuuluu itsekin niihin..ärsyttävä nainen, näin mediasta saadun mielikuvan perusteella.
Mun mielestä Saagim sanoi siinä radio-ohjelmassa hyvin, että virolaisen naisen salaisuus on nauru. Nauretaan omalle ilolle, nolostukselle, häpeälle jne. kuten monessa muussakin maassa. Suomalaisesta kyllä tekee ruman niin moni muu asia kuin ulkonäkö...