Anu Saagim valitti Radio Citylle suomalaisäitien rumuutta: "Lapsikin onnellisempi, kun olet kaunis"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hih";27271460]Tietääkö Anu, kuinka hyvät oltavat meillä on täällä SUOMESSA :D Virossa on paljon köyhiä ym..Meidän kk palkka on niille lottovoitto..tiedän monta monta kaunista kotimaan naista...Täällä palstallahan se yks palstailee ja Virosta kotosin :D Ei oo kaunista nähnykkään.[/QUOTE]
Palkka on lottovoitto:O

Kyllä sä virolaisia tunnet näköjään. Mä en tunne virolaisia kelle suomen palkka olisi lottovoitto tai ihmen suuri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kyllä sä virolaisia tunnet näköjään. Mä en tunne virolaisia kelle suomen palkka olisi lottovoitto tai ihmen suuri.

Aijaa. Meidän talossa asuu työporukka joille se työ suomessa on lottovoitto. Pelastaa kuulemma koko systeemin. Kotona pystyy mm. sitten jatkamaan talonrakennusta joka ei muuten olisi mahdollista. Kai nuo sit valehtelee kun tuollaisia juttelevat..

Tunnet ilmeisesti vähän virolaisia tai sitten sulla on vain huono yleissivistys, Suomessa keskipalkka on lähes 3000 euroa vs. Virossa alle 800 euroa:

Palkkatilastot Q2 v2011 / Viro / BN4F suomeksi | Baltic News for Finns

Lyhyt Oppimäärä Tallinnaa: Suomen ja Viron palkka- ja hintaerot

Mutta varmaan nämäkin on sinun mielestä jonkun keksimää ja valehtelua, ethän sä muita tutkimuksia usko kuin p***urokotteen...

No enpä tiedä onnellisuudesta, mutta muistan kyllä miten itse häpesin ala-asteella äitiäni, joka ei tuon taivaallista miettinyt omaa ulkonäköään... Mutta en siis sen takia ollut mitenkään onneton!

Miksei Saagim koskaan arvostele naisia, joilla on huomattavasti vanhempi puoliso :rolleyes: ainiin, sehän kuuluu itsekin niihin..ärsyttävä nainen, näin mediasta saadun mielikuvan perusteella.

Mä en tiedä sen muijan taustoista tarkemmin, mutta epäilen että jos sille kävis jotain, esim. iso palovamma tai metabolinen oireyhtymä niin uskon et ääni muuttuis kellossa. Noita virolaisia, jotka on päässy Suomeen miehensä rahoille keikistelemään, riittää ja itseriittoisuutta löytyy myös harvinaisen paljon..

Kylli Kukk on hyvä esimerkki virolaisesta naisesta, joka on ehkä normaalia kauniimpi ja varmasti tietää sen, mutta ei tee siitä numeroa ja lyttää muita. Vaikka onhan se nyt totta, että virolaisilla on vähän paremmat geenit ja keskimäärin suominaisia kauniimpia, imo.

Mun mielestä Saagim sanoi siinä radio-ohjelmassa hyvin, että virolaisen naisen salaisuus on nauru. Nauretaan omalle ilolle, nolostukselle, häpeälle jne. kuten monessa muussakin maassa. Suomalaisesta kyllä tekee ruman niin moni muu asia kuin ulkonäkö...

[QUOTE="Vieras";27271173]No eipä tuo Anukaan kovin kaunis ole, ihan tavallisen näköinen kanttura.[/QUOTE]
Katsoin joku ilta sitä tanssijuttua, ja oli kyllä rupsahtanut sitten viime näkemän. Nyt on jo siinä ja siinä, näyttääkö jo epätoivoiselta. Ilman meikkiä varmasti melko karu näky.

Lapsen mielestä äiti on maailman kaunein. Varsinkin, jos isä aina sanoo niin. Ei kauneus ole sama, kuin olla poissa, olla aina kauneushoitolassa. Kauneus on lämmin syli, kuulevat korvat ja lämmin hymy.

Mun mielestä Saagim sanoi siinä radio-ohjelmassa hyvin, että virolaisen naisen salaisuus on nauru. Nauretaan omalle ilolle, nolostukselle, häpeälle jne. kuten monessa muussakin maassa. Suomalaisesta kyllä tekee ruman niin moni muu asia kuin ulkonäkö...

Aivan! Missä meidän nauravaiset naiset on? :) Niitä näkyy enemmän nuoremmissa, sanotaan alle 20-vuotiaissa. Alkaa monella ilmeet kiristyä jo tuossa 25v tienoilla. Musta tuntuu että suomalaiset pelkää virheitä ja muita mokailuita vähän liikaa ja hassuttelu on vaikeaa paitsi kännissä. "Hyödyllisyyttä" ja "suorittamista" pitäisi karsia ajattelusta, liiallista yhteiskuntakeskeisyyttä.

Toinen mikä on ehkä vähän paitsiossa on tietty rentous eli ettei pelättäisi maailmaa ja ihmisiä niin paljon tai ajateltaisi aina kielteisesti tai pelättäisi sitä että erotutaan muista, joka mun mielestä kuuluisi enemmän yläasteelle ja epävarmojen ihmisten joukkoon. Itsetunnoltaan hyvä ihminen on mielestäni elämänmyönteinen, yksilöllinen persoonana, itsensä heikkoudet ja vahvuudet hyväksyvä, ulkomaailmaan uteliaasti suhtautuva, omia rajojaan pelottomasti kokeileva, omillaan pärjäävä, itseään arvostava ja toisiin ihmisiin ja läheisiinsä luottava.

[QUOTE="Minna";27272146]http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1630198/ristomatti-ratia-harkitsee-avioeroa-anu-saagimista

Mitäs Saagim tähän sanoo.[/QUOTE]

NO OHHOH :D

Jos niillä ei oo avioehtoo, niin en usko et kovin mitään sannoo :D

[QUOTE="...";27272247]Olen aina luullut, että ristomatti on homo... ja toistaalta anu hehkuttaa omaa seksikkyyttään niiiiin pakonomaisesti, että pakko jotain ongelmia sillä saralla olla.[/QUOTE]

Ristomatti tykkää nuorista kauniista naisista. Paljon ja monikossa. Mene tiedä, ehkä se syö Anun itsetuntoa.

No turha ton puheista on hiiltyä :D Katselin tänään sitä ohjelmaa missä toi nyt on ja se vaikutti muuten ihanalta persoonalta, mitä nyt välillä päästelee kaikenlaista suustaan. Mutta se taitaa olla vaan sellainen että puhuu ennen kuin ajattelee, sellainen vähän hömppä :) Tuskin on vaaraksi kellekään hänen mielipiteensä kun ei mikään päättäjä ole ;)

Kyllähän sitä tietysti jaksaa enemmän antaa lapselleki, kun antaa ensin itselle. Pitää huolta itsestään, on tyytyväisempi ja onnellisempi, jaksaa paremmin, lapsi tykkää.

Mä siedän yleensä aika hyvin noita turhia julkkiksia ja turhia uutisia, mutta tätä Saagimia ja sen kommentteja en voi sietää. (joo, jutut voi jättää lukematta ja jätänkin, mutta otsikoita on vaikea välttää) Miksi pitää latistaa jo muutenkin huonoitsetuntoisten suomalaisten itsetuntoa entisestään. Eikö me olla jo tarpeeksi masentunutta ja surumielistä kansaa. Eikö noita tuon kommentteja voi olla julkaisematta, onko ne muka uutisen arvoisia. Turhempia uutisia ei vois olla. Ja jos noiden on tarkoitus olla viihdettä eli nauraa Saagimille, niin ne ei nyt oikein mun mielestä toimi kun suomalaiset ottaa surumielisyydessään nuo kommentit itseensä. Siis vaikka tässäkin ketjussa moni ottaa nuo ihan viihteenä niin takulla moni silti kokee ne masentavana, just etenkin nuoremmat ihmiset

Mun ärsyyntyminen johtuu varmaankin siitä että inhoan jotenkin muutenkin kauheaa ulkonäkökeskeisyyttä ja haluaisin että siitä päästäis eroon. Niin moni ois oikeasti onnellisempi.

Uusimmat

Yhteistyössä