Apassin kyynel!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että palstan suvaitsemattomin ihminen on apassin kyynel. täysin suvaitsematon toisin ajattelevia ihmisiä kohtaan. eikse täti tosiaan kehity lainkaan vuosien myötä?

Kyllä, Raamattu on vanha kirja, se ei liene mikään uutinen. Mutta täyttä totta siihen uskoville, ja sallittakoon heille se! Miksette te voi antaa niiden kaikkien kukkien kukkia? Annetaan toisten olla homovastaisia, ja toisten homoja. Totuus on kuitenkin se että niin kauan kun ihminen tätä maapalloa asuttaa, asioissa on rannkojakin erimielisyyksiä ja tulee aina olemaan. Paratiisi on tuolla jossain. Kyllä mä ainakin sallin homoinhon ihmiselle, sitä en salli että se on syy esim. tappamiseen.

saattasko olla et homovastaisuus juontais juurensa vaikka biologisten olentojen tarpeesta lisääntyä, kun tässä ei sitä tapahdu

itse olen sitä mieltä et jokanen saa elää tavallaan kun ei toiminnallaan vahingoita muita, tähän ajatteluun perustuu lakienkin noudattaminen et pyritään olemaan vahingoittamatta muita

mun mielestä homo/lesbo suhteet eivät vahingoita ketään, kunhan kummatkin ovat asiassa ok mukana ihan kuin muissakin suhteissa

eletään ja annetaan elää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monia homoja itseäänkin ahdistaa homous.

Kenties ovat saaneet opikseen ympäristöltä sen, että homous ei ole luonnollista????
Mua ei varmaankaan ahistais mun nenänkaivuu ellen mä olis tietonen siitä et sitä pidetään ällöttävänä.... siks mä kaivelenkin sitä vain yksikseni :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja taas täytyy todeta:
että palstan suvaitsemattomin ihminen on apassin kyynel. täysin suvaitsematon toisin ajattelevia ihmisiä kohtaan. eikse täti tosiaan kehity lainkaan vuosien myötä?

Voisitko vähän selventää millaista kehitystä kohdallani kaipaat? Pitääkö mun alkaa rasistiksi?Vaiko homofobiseksi? Vai auttaisko jos alkaisin Tsiisus piipoliksi?
Jos en siedä ihmisiä jotka ajattelee toisin kun minä, niin miten mulla voi olla ystäviä? Miten mulla voi olla aviomies? Tai miten ihmeessä olen äitini kanssa hyvissä väleissä?
Oletko ajatellut että asioista voi koittaa myös keskustella? Joten sinuna pitäisin näppiksen kurissa, varsinkin harmaana. Katsos elämää on netin ulkopuolella. Ja mä tulen mainiosti toimeen myös niiden kanssa jotka eivät oikein osaa suhtautua homoihin tai uskovat johonkin uskontoon. kaikkien kanssa ei vaan kemiat kohtaa, mutta se ei todellakaan ole kiinni heidän ajatusmaailmastaan. Ainoastaan persoonastaan.
Terveisin kehityksen heikoin lenkki :xmas:

Yhteistyössä