appiukko loukkasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
vasta olin selkäleikkauksessa, ja sain tuomion että selkä ei ikinä kuntoontule rappeuman takia.
käsivamman takia minulla jo nyt työrajoitteita, eli raskasta työtä ei saa tehdä.
nyt kun appiukko kuuli et mulla rappeuma, niin sano et, laittaahan ne eläkkeelle kun mitään saa tehdä. minua loukkasi tuo kommentti, tuntuu et sitä ottaa päähän kun olen hänen poikansa kanssa, ja minä sairastellu paljon ja mulla ei kunnollisia tuloja ole.
kai ne olis toivonu pojalleen hyvätulosta naista....
mua vaan jotenkin otti päähän tuo kommentti. kun ei sairaseläkkeelle noin vain laiteta. kai appiukko pitää mua ihan paskana....

Äijästä tuollaisen kommentin ymmärtäisin, mutta naisesta... ehkä appiukko tarkoitti vain mitä sanoi: työkyvyttömyyseläkkeelle pääsee, jos on työkyvytön. Miehille on yleistä sanoa mitä tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tai:
Tai sitten se tarkoitti sitä, että ei sun ei tarvitsis taistella eläkettä itselles niinkuin monet joutuvat niin tekemään.

no ei olkapäävamman ja älilevyn rappeuman takia taida oikeasti eläkkeelle päästä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai sitten se tarkoitti sitä, että ei sun ei tarvitsis taistella eläkettä itselles niinkuin monet joutuvat niin tekemään.

no ei olkapäävamman ja älilevyn rappeuman takia taida oikeasti eläkkeelle päästä

No onhan se sitten aika pjaska tilanne; ei pääse eläkkeelle mutta ei myöskään kovin helposti löydy työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miksei vois. Riippuu myös sun paikkakunnasta, koulutusmahdollisuuksista. Eli jos asuisit käpykylässä.. et sulle ei löytyis työtä, koulutusta ym.. etkä voisi mennä muualle..jne...

Yhteistyössä