Appiukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoi

Vieras
Ärsyttää tuo appiukko, tulee tänne kylään niin ensimmäisenä alkaa valittaa kun on joutunut tekemään töitä. P#¤¤%le lopettais työt ku ei jaksa. Sillä ei oo omaa kotiakaan, asuu työpaikan asunnossa. Ja tulee joskus vkonloppusin tänne asumaan ilman että minulta kysytty. Saa kuulemma olla rauhassa täälä, ei tee täälä mitään muuta ku valittaa. Sit yks päivä tuli taas kylään ja minun mummo oli täälä juteltiin siinä ja mulla tyttö sylissä niin sano et anna se tyttö mulla niin saat keittää kahvit kun ei muuten saa kahvia. Minä siihen et saa täälä ite keittää kahvit jos haluaa. Mikä v#¤%n tarjoilia minä oon. Ja sit alko se valitus taas töistä. Sit juttelin mummon kans et pitäis tehdä kaalilaatikkoa ruoaksi niin appiukko siihen et tee vaan niin mie tuun kans syömään. ARKK...

Kiva appiukko sulla :) Mun appiukko ei onneks tuu meille syömään (mutta juo kyllä aina mun lonkerot ja siiderit...prkl!). Tää appiukko asuu meitä lähellä ja kävelee koko ajan avaimilla sisään (ei siis koputa tai soita ovikelloa ennen sitä). saattaa tulla monta kertaa päivässä ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Mua ärsyttää aivan suunnottomasti, kun ei tunnu olevan enää minkäännäköstä yksityisyyttä!

Otan osaa. Se ei koskaan ole helppoa appivenhempien kanssa, ei. Varsinkin tuo, kun tullaan asumaan kysymatta lupaa. Sita menettaa kontrollin omassa kodissaan. Koita kestaa ja tee selvaks, etta jos siella asuu, niin ITSEPALVELU toiminnalla ollaan. Voimia sulle, tiedan mita toi on!

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Kiva appiukko sulla :) Mun appiukko ei onneks tuu meille syömään (mutta juo kyllä aina mun lonkerot ja siiderit...prkl!). Tää appiukko asuu meitä lähellä ja kävelee koko ajan avaimilla sisään (ei siis koputa tai soita ovikelloa ennen sitä). saattaa tulla monta kertaa päivässä ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Mua ärsyttää aivan suunnottomasti, kun ei tunnu olevan enää minkäännäköstä yksityisyyttä!

Eiku avaimet vaan pois, tai turvaketju kokoajan päällä..

Yhteistyössä