Appivanhempien kanssa mökkeily sapettaa. Mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tii-";24233236]Käyttekö te ikinä tuolla mökillä? Käykö siskon perhe erämaamökillä? Miksi te ramppaatte työleirillä ja toisilla on parempi kesämökki (kai sielläkin jotain työtä on mutta vähemmän)?

Sanoisin apelle, että kaipaan vaihtelua kesälomiini...[/QUOTE]

Me käydään max 3 kertaa kesässä, joista yksi on sitten tämä työleiri ja muilla kerroilla tehdään sitten vähemmän. Sisko ei ole vuosiin siellä erämaamökillä käynyt ja siskon mies on kova puuhailemaan siellä toisella uudella mökillä (tosin omistaakin osan ja saa tehdä, mitä haluaa). Kyllä mäkin puuhailisin, jos jotain sais tehdä.. Siis muutakin kuin ruuanlaittoa ja siivousta ja nekin vaan ohjeen mukaan,. Käytäis useamminkin jos mökillä käynti olis mulle jotenkin mielekästä, mies tykkäis siellä käydä ja mäkin mutta en näillä ehdoilla.

En mistään hinnasta menis anoppini kanssa vastaavalle mökille. Enkä tuossa tapauksessa menis mökille. Mies sais käydä tekemässä metsähommat yksin ja siinä se.

Siis ei sähköjä mutta pakastin on????

Menkööt mies ilman mua, mutta 4veen ottaa mukaan. Ja kokeilee sitten kuinka herkkua sun "lomailu" on, jos ei puolikkaan omistajana ollenkaan kykene pitämään puoliasi. Ja tämä toistukoot vaikka hamaan tulevaisuuteen. Mutta mä en katselis päivääkään, että pitäisi mennä keskelle ei-mitään hämmentämään soppaa ja muuta en sais tehdä. Ja joutusin vielä paskomaan eri vessaan kuin miehet. No-No.

Mies siis pojan kanssa mökille ja tämä mamma jää viettämään luksuslomaa kotiin :) Kiitos vastanneille! p.s. Tuntee itsensä aina välillä ihan idiootiksi kun näitä asioita pohtii, kaikkeen sitä ihminen suostuu..

Mun anopilla on vastaava mökki. Siis ilman mitään mukavuuksia, ei sähköjä, ei sisävessaa, ei mitään. Tollanen orjaleiri se ei kyllä olisi, mun anoppi on ihan kiva, mutta en tykkää niistä olosuhteista. Olen onnistunut jo 15 vuotta välttämään sinne menon, tämäkään kesä ei ole poikkeus. :D

Miksi et yksinkertaisesti sano ettet lähde, niin mä teen. Aina löytyy joku syy jos sellaisen haluaa. Nyt mies on lähdössä pojan ja anopin kanssa kolmistaan sinne. Ei ne mua siellä tarvitse, menkööt ne ketkä siellä tykkää olla.

Yhteistyössä