Mökillä rv 35/36, onko reilua vaatia ajokuntoista "päivystäjää"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenkäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mies juo muutenkin niin harvoin, että jos tahtoo ottaa minun ollessa rv 36, niin ottakoon :) Kyllä mä kyydin sairaalaan saan, jos hätä tulee. Edellinen raskaus meni yli liki 2vk, joten en edes hätäile.. =) Vitt... u, ootteko te niin onnettomia, että synnytätte ko. tilanteessa mökille, jos mies ei ole kuskina :)

Huhheijaa. Kieltämättä tulisi hieman ankea olo itselle, jossei mies itse osaisi tarjota olevansa selvänä vastaavassa tilanteessa. Toisaalta, me molemmat mieheni kanssa lopetimme alkon käytön kokonaan kun aloitimme yrittämään raskautta (raskautumiseen meni puolisen vuotta), joten prioriteettinsa kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja ttt:
Ja mä en ottais kännissä olevaa miestä mukaan synnytykseen. Enkä edes kovassa krapulassa olevaa.
Sais sitten ihan yksin omassa päässään surra menetettyä synnytystä.

No täällä "meen" sairaalassa ne puhalluttaa isät, jos haisee viinalle ja kännissä ei edes pääse synnytyssaliin.

Toi onkin muuten hyvä!
Pikkusen ottais kyllä päähän jos oma mies olis kännissä/maistissa synntyksen aikaan tai jossain kauheessa kankkusessa....Mutta periaatteesta en sellasta paskiaista ottais mukaani. Ittekseenkin selviää jos niikseen tulee....

Jos olisi musta ja mun suvusta, perheestä kyse niin "sallisin" miehelle muutaman oluen oton, jos haluaisi.
Että ihan kuskimeiningissä hänen ei tarvitsis olla, mutta ei sais kännätäkään.Sillä synnärille en kännistä miestä huolisi. Mutta taksit kulkee ja ambulanssi jos pahasti käy.

Meillä oli liki sama tilanne, rv 38 kyllä.
Mies ei ottanut vaikka "annoin luvan".

Yhteistyössä