Applen iPhone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apple
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Apple:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ihan paska, en suosittele.

Millä perusteella?

Ei 900 MHz:n 3g:tä eli tautisen hidas netti suurimmassa osassa Suomea (katso vaikka elisa.fi/kuuluvuus, muilla vielä huonompi)

Ei vaihdettavaa akkua (akku vanhenee parissa vuodessa)
VÄÄRÄ TIETO, uusi akku maksaa parikymppiä. vaihtotyö päälle.

Ei moniajoa (et voi pitää yhtäaikaa navigointia, musiikkisointinta, webbiä yms päällä)
MIKSEI VOI ?

Surkean epätarkka näyttö. OPTIKOLLE SITTEN

Ei näppistä. MIHIN NIITÄ NAPPULOITA TARVITAAN

Ei flashia (youtubet yms toimivat flashilla) HYVIN AINAKI MULLA TOIMII

Kannattaa hankkia Nokian N900 tai X6, moninkertaisesti parempia.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tärkeintä: Voikohan sillä pelata Facebookissa pelejä? Se on mun seuraavan puhelimen ehdoton vaatimus, että Mafia toimii :D

Pelkään pahoin, että ei onnistu. Yleensä FB-pelit on tehty flashilla (kuten esim. Farmville) ja flashia ei iPhonessa ole eikä tule.

Toisaalta, huhujen mukaan ainakin Farmvillestä on tulossa iPhone-versio..

(Toimiiko nuo FB-pelit muillakaan puhelimilla? Ainakin ennen esim. Nokian flash-toteutus osasi lähinnä näyttää videoklippejä, mutta ei juuri muuta).

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
Ihan paska, en suosittele.

Pyh, parempaa puhelinta saa etsiä. Mitään negatiivista en keksi, apple storesta saa vaikka mitä ohjelmia siihen hankittua joista suuri osa ilmaisia, todellakin suosittelen!

Aivan. Facebookiinkin pääse tosta noin vaan, ihan missä vaan..... :whistle:

Kuka noita "aplikaatioita" oikein käyttää? Minulla käytösäs kalenter, nettiselain joskusi ja herätyskello. Angry birtsiä olen pari kertaa kokeillut. Jaksaako joku oikeasti tuijottaa niskat alaspäin ja tökkiä jotain vanhan nintendopelin kokosta ruutua`? Hah

Herkästi hajoavat kuoret ja takuuasiat hoidetaan useammin vakuutusyhtiön tiskillä kuin takuussa.

Muut täällä luetellut ominaisuudet lyötyy mistä tahansa muustakin älypuhelimesta.