A "aloittaja" Vieras 01.04.2013 #1 Mies ei halua enää lapsia , mutta mä haluan. Käytetään normaalisti kortsua, mutta varmoina päivinä ei. Hih!! Reactions: lissukka.
Mies ei halua enää lapsia , mutta mä haluan. Käytetään normaalisti kortsua, mutta varmoina päivinä ei. Hih!!
H "heko" Vieras 01.04.2013 #2 Koska meinaat paljastaa miehelle ja huutaa aprillia aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle..?
H "Hih" Vieras 01.04.2013 #4 Mes voi sitten naureskella kun täyttää avioerohaku kaavaketta. Sinä sitten voit jatkaa naureskelua raskaana olevana yksinhuoltajana. Mikä velvollisuus miehellä on pysyä naisen rinnalla, joka huijaa tuollaisessa asiassa, lapsen voi hoitaa etäisänäkin
Mes voi sitten naureskella kun täyttää avioerohaku kaavaketta. Sinä sitten voit jatkaa naureskelua raskaana olevana yksinhuoltajana. Mikä velvollisuus miehellä on pysyä naisen rinnalla, joka huijaa tuollaisessa asiassa, lapsen voi hoitaa etäisänäkin
V "vieras" Vieras 01.04.2013 #5 Jos haluat jännän lopputuloksen niin vielä annat pesääkin sille. Reactions: lissukka.
P plää Vieras 01.04.2013 #6 Jos minä laitan sun kotteron tiilien päälle ja nyysin siitä renkaat ja myyn, ei se aprillipilaksi sillä muutu vaikka huutaisin mitä vettä päälle.
Jos minä laitan sun kotteron tiilien päälle ja nyysin siitä renkaat ja myyn, ei se aprillipilaksi sillä muutu vaikka huutaisin mitä vettä päälle.