Apteekin oma raskaustesti! Tulos ihmetyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikämikäkumma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikämikäkumma

Vieras
Tein aamupissasta Apteekin oman raskaustestin. Testiajalla en toista viivaa nähnyt mutta puolen tunnin sisällä testiin oli tuli selvä hailakka viiva. Viiva on samanvärinen ja saman levyinen kuin kontrolliviiva, ainoastaan haaleampi. Kontrolliviiva ei ole tarkkarajainen, joten mietin onko kontrolliviivan väri voinut värjätä levitessään testiviivan?

.. mutta tee vielä parin päivän päästä uusi testi kuitenkin.. ;) Mulla on kyllä nuo tuollaiset roskishaamutkin vahvistuneet ihan kunnollisiksi plussiksi. :heart:

Roskishaamu, et ole raskaana. Kun itse raskauduin kolmannen kerran syksyllä, tein apteekin raskaustestin ja kaksi viivaa ilmestyivät HETI, ennen kuin testitulosta olisi kuulunut edes lukea, joten on kyllä erittäin luotettava ja tehokas testi. Myös kakkosta plussatessa tein apteekin testin ja sama juttu.

Apteekin omaan ei koskaan tule mitään haaleaa viivaa, ei edes testiajan jälkeen, vaan nega pysyy ihan valkoisena nim. Monta negaa ko. Testillä testannut

Toista testi muutaman päivän kuluttua, mulla vastaavalainen roskishaamu Apteeki omalla oli +. Tule kertomaan miten kävi.

meidän roskishaamu on nyt 7v...

apteekin omalla tuli roskishaamu ja clearblue näytti plussaa vasta viikko ton jälkeen, eli hyvin on mahdollista, että oot raskaana. Tee uusi testi muutaman päivän päästä :)

Mulla ei oo apteekin omaan tullut MITÄÄN jos en oo raskaana ollut, vaikka oon roskiksesta sen kaivanut, mutta sen kerran kun roskishaamu tuli niin se oli ihan oikeassa ja raskaana olin.

Tiedän kyllä, että testiajan jälkeen ei testiä kannata tiirailla, mutta kun olen kuullut, että Apteekin omaan ei pitäisi vääriä viivoja tulla testiajan jälkeenkään niin sillä lähdin täältä kyselemään.

Ja kiitokset vielä tsemppaajille! Tulen kertomaan miten tässä käy. Nyt on kp28/30.

Yhteistyössä