"Apteekin Oma" tai "Apteekin raskaustesti" onko sama asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvistestata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarvistestata

Vieras
Tartteis tehdä testi. Usein kehutaan luotettavaksi "apteekin omaa raskaustestiä". Mutta onko kyseessä "Apteekin Oma" vai "Apteekin raskaustesti" -testi? Ja mistä saa? "Apteekin raskaustesti":n olen tainnut joskus normaalissa (ei yliopiston apteekki) apteekissa tainnut nähdä.

näitä on monia testejä eri nimillä, eri apteekkiketjuilla. Mutten usko niissä olevan luotettavuuden kanssa mitään tekemistä. Odota yksi ylimääräinen päivä niin ei tarvitse miettiä luotettavuutta, ja kyllä kaikki testit antaa jo nykyään varman tuloksen päivänä jolloin kk pitäisi alkaa

Alkuperäinen kirjoittaja ***77:
näitä on monia testejä eri nimillä, eri apteekkiketjuilla. Mutten usko niissä olevan luotettavuuden kanssa mitään tekemistä. Odota yksi ylimääräinen päivä niin ei tarvitse miettiä luotettavuutta, ja kyllä kaikki testit antaa jo nykyään varman tuloksen päivänä jolloin kk pitäisi alkaa

Ei pidä paikkaansa. Mulla tuli nega vielä silloinkin kun menkkojen oletetusta alkamispäivästä oli viikko. Siitä vielä toinen viikko niin vasta plussa näkyi. Kaikilla noi testit ei kai havaitse plussaa ollenkaan.

Ap:lle kuitenkin, että apteekista löytyy ihan luotettavia testejä, eikä merkeillä ole kovasti eroa. Olen suosinut noita apteekin omia testejä, kun tulevat yleensä edullisimmiksi.

Plussaahan se näyttää (Clearblue). Pelkään vaan niin kovin, että oiskin liian aikainen riemu ts. testi näyttäs väärin. Laukussa on vielä Apteekin raskaustesti, joka täytynee tehdä huomenna.... Sillä vaan kyselen, kun kaiketi Apteekin testit eivät ole niitä herkimpiä eli jos sitä oikeesti ois plussannu kun sais vähemmän herkkäänkin testiin plussan.

kyllä raskaustestejä tehtäessä plus on aina plus. sen sijaan nega voi olla joko plus tai nega, riippuen kuinka herkkä testi on kyseessä. herkkyys lukee useimpien testien pakkauksessa tai apua voi kysyä farmaaseutilta.

Yhteistyössä