Apteekin omalla roskishaamu, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Peloissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Peloissaan"

Vieras
Olen nyt parin kuukauden sisään tehnyt raskaustestejä ja lähes joka kerta apteekin omaan on tullut heikko viiva testiajan jälkeen. Tein tänään taas testin, mutta unohdin sen pitemmäksi aikaa ja kun menin katsomaan niin taas näyttää plussaa. Raskaana ei pitäisi kuitenkaan olla enkä todellakaan haluaisikaan.

Onko kenellekään kokemuksia, että nimenomaan tuo apteekin oma aiheuttaisi noita vääriä plussia?

Alkanut pelottaa munasarjasyövän mahdollisuus, alavatsakipua oikealla ollut jonkun aikaa ja vatsan täyteläisyyttä ja luin jostakin, että sekin voi aiheuttaa positiivisia raskaustestejä.

Oman kokemukseni mukaan apteekin oma ei koskaan anna haamua ellei siihen ole aihetta. Ja on tullut tehtyä niitä testejä eräänkin kerran. Reagoi herkästi, näytti kemiallisenkin jossa hcg ei ollut paljon mitään verikokeen mukaan. Oma roskishaamuni täyttää kohta 8v. Kuopus on 5v. Koskaan ei ole epäilyksistäni huolimatta haamua tullut sallitun ajan jälkeenkään ellen ole raskaana ollut.

Syöpä asiaan en osaa sanoa mitään mutta kannattanee selvitellä tarkemmin mistä haamut johtuvat, raskaus tietysti se todennäköisin vaihtoehto. Verikokeisiin menisin ja otattaisin hcg:n myös perusverikokeen lisäksi.

Olen myös nähnyt testiajalla selkeän negatiivisen tuloksen ja myöhemmin samassa testissä haamun. Kyseessä ei ollut raskaus eikä ilmeisesti mikään sairauskaan.

Mä sain myös tuolaisen roskishaamun, enkä ollut raskaana enkä tietävästi sairasta syöpääkään. Jos kovasti sua mietityttää, niin mene lääkäriin.

Gynekologille aika varattu on ensiviikon tiistaille, toivottavasti ultrassa sitten näkyy jos siellä jotain syöpää tms on. Luin jostakin, ettei sekään välttämättä aina ultrassa näy..

Ja tosiaan, olisin se raskauskin mahdollista, mutta outoa, kun olen nyt kuukauden ajan tehnyt noita testejä viikoittain, ja aina testi näyttää haaleaa plussaa, ja testiajan jälkeen yleensä. Koitin myös yhtä toista merkkiä, näytti negaa, myös testiajan jälkeen. Apteekin omat on ainoita, jotka noita plussia antaa. Kuukautisetkin tullut ajallaan, tosin hieman niukempina kuin ennen :o

En tarkoita pahalla, mutta hiukan luulosairaalta kuullostaa. Tietty kivut pitää ottaa tosissaan ja gynellä tarkistuttaa, mutta miksi heti ekana epäillään syöpää yms. vakavaa. Tsemppiä ap ja toivotaan kaiken olevan ok!

Mähän oisin jo vaikka kuin monta saanut :D mulle se antaa meinaan aina roskishaamun. Kerran aivan järjettömän selkeänkin. Ja kertaakaan en ole ollut raskaana, kun olen niitä saanut. Silloin kun olen ollut raskaana, on viiva ilmestynyt testiajan sisään.. vaikkakin hyvin haalean punaisena.

monta testiä tullut tehtyä siis tooodella monta!! ikinä ei ole muista tullut haamua kuin apteekin testistä, testailen aina liian aikaisin ja 4 raskautta ja jokaisesta tullut roskishaamu. esikoisesta tuli apteekin testillä näkyviin vasta seuraavana päivänä vaikka kuinka monta kertaa sitä tarkistin. muista testien haamuista ollaan sitten eri valoissa ja eri aikoihin katseltu jaeos jossain valossa on näkynyt haamu niin plussa se on ollut. minä olen lattiallakin maannut ja yrittänyt eri valoissa saada testistä selvää. tosiaan minulla apteekin haaleakin haamuista haamuin=raskaus! ja aina olen aloittanut testailut muutamaa päivää ennen kuin edes menkat voisi alkaa.