apteekin oman raskaustestin viivanpaikasta??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piupali plau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piupali plau

Vieras
Eli siis.. menkat tänään myöhässä 2pv. Ootteko saanu viivanpaikkaa tuolla puikkotestillä? Tein toissapäivänä sellaisen, ku iski vaan fiilis. Testiajalla ei varmaan ilmestynyt mitään havaittavaa (en ihan varma ole), mutta kuivuttuaan huomasin ohuen harmahtavan viivan. Tein toisen, ja sama juttu. Tänään kipaisin taas apteekin kautta, kun jäi häiritsemään ne viivat, tein heti yhden lääkärin vessassa ( :D) mutta en kauheasti ehtinyt sitä tiirailemaan, ja taas kuivuttuaan siinä on harmahtava paksu viiva. (Mielestäni iiiiihan vähän selvempi, ja tosiaan paksumpi) toisen tein äsken, ja testiajan lopulla siihen mielestäni alkoi piirtymään se samainen harmahtava viiva. :o väriä ei kyllä yhdessäkään ole. Kauheesti asiaa googlettelin, mutta haluan kuulla teiltä kokemuksia! :)
Itsekään en ole ikinä edes harmahtavaa viivaa siinä huomannut, ja siksi asia jäi nyt vaivaamaan. Maanantaina viimeistään uusin, ellei kuukautiset ole alkaneet..

Voi hyvin olla haamukin. Toivottavasti ainakin :)
Itselläni on tosin apteekin omat testit näyttäneet aina heti selkeen ja vahvan plussan jos sinä päivänä kun pitäis menkkojen alkaa. Ja näitä siis 4kpl takana. Yhdessä oli haaleempi kun kontrolliviiva ja meni kesken 8+

Näissähän ei tosiaan ole viivanpaikkaa näkyvillä vaikka kuinka tihrustais. Toisaalla sanottiin, että punanen väri on juuri se, jolla siinä viivassa on merkitystä

Mulla ei apteekin testi näyttänyt edes viivanpaikkaa kun en ollut raskaana. Kun raskauduin niin testiviiva piirtyi jo ennen kontrolliviivaa näkyviin, enkä ehtinyt edes korkkia sulkea paikoilleen (tein testin ottamalla pissan erilliseen astiaan).

Juu siis sillä minä oletankin että on viivanpaikkoja, kun väriä ei ole.. mutta en ikinä oo sellaisia noista bongannu.. ja minä katton ne toooosi tarkkaan aina :D :D muissa testeissä noihin törmänny, mut apteekin omassa en koskaan :O

Joo ei noissa apteekin omissa saa mitään viivanpaikkaa näkyviin hyvällä tahdollakaan. Kyllä se on varmasti joku haamujen haamu ja niin haalea, ettei värikään sit vielä näy :) Ehkä on hedelmöittyny myöhemmin vaan tai jotain

Minulla sama homma.. tein la ja tänään apteekin raskaustestit ja n.1-2h päästä siihen ilmesty haalea viiva??!? ajattelin odotella ainakin viikon ennen kuin uuden teen.. ja koskaan en muista että olisi tullut mitään viiva (silloin kun en ole raskaana ollut)? ja itsellä tuossa viivassa näyttäis ehkä aavistuksen verran olevan punaista??!

tekemäni apteekin testit ovat selkeästi olleet joko plussaa tai negaa, ei arvailuja. Mielestäni parhaita testejä juuri siksi, ettei tarvi arvailla. Joten sanoisin että jos jotain näkyy niin plussa on..

kyllä mulla oli viivanpaikka 1. testissä, frsu:n halpa testi, 2 kpl pakkauksessa. la sain viivanpaikan, ja to positiivisen. testin hinnalla oli se merkitys että kallein, 13e maksanut näytti huonoiten ja halvin parhaiten. 4 testiä tein. joista huonoimmat ostettu juuri apteekista. aamuvirtsasta tein, ja samaan pissaan kastoin nuo apteekista ostetut. viivat olivat heikompia.

No apua! Järkytys on varmasti jonkunlainen jos tuo on oikeesti positiivista tarkoittaa. . Yritetty kun ei olla, mutta alkushokin jälkeen varmasti iloinen yllätys :) tilasin netistä liukoja, ja ne saapunee maanantaina. .

netistä tilatut, David-merkkiset on huonoja, mutta varmaan näyttävät raskauden jos selvästi on menkat jo myöhässä. Apteekin testit on mulla päivävirtsasta näyttäneet selvän plussan kaksi -kolmepäivää ennen menkkojen oletettua alkua

Joo mulla on kokemusta noista david-testeistäkin :D sillon kub kakkosta odotin, en saanu niillä ku haamun haamun haamuja, ja joku cittarin testi näytti kirkasta positiivista. Siks mä noi testit nykyään niin tarkkaan katselenkin :D

Kyllä siinä vaan taitaa viivanpaikka olla.. tänään kuukautiset neljä päivää myöhässä, ja pahamaineisilla rfsu:lla ja davidilla testattu negatiiviset. Pelkät värittömät viivanpaikat saatu. En tiedä sitten missä ne menkat viipyy.. o.O

Heippa moi. En viitsi avata uutta ketjua ni lätkäisen tähän vanhaan. Sama testi kyseessä, eli apteekin oma. Näkeekö joku tässä kuvassa mitään? Kuva on testiajalla otettu. Jos onnistuin viivan nappaamaan kuvaan, niin onko tämä viivanpaikka?

Mielestäni siinä oli aivan älyttömän hailura viiva, joka vähän vahvistui testiajan jälkeen.

Viivan paikka on juur silleen ettei sitä yleensä saa kuvaan näkyviin mitenkään, eli on niin harmahtavan läpikuultava. Ja positiivinen tulos on taas edes ihan hitusen hitusen punertava, mikä taas näkyy yleensä kuvassakin.
Eli sulla olis viivan paikka.

Heippa moi. En viitsi avata uutta ketjua ni lätkäisen tähän vanhaan. Sama testi kyseessä, eli apteekin oma. Näkeekö joku tässä kuvassa mitään? Kuva on testiajalla otettu. Jos onnistuin viivan nappaamaan kuvaan, niin onko tämä viivanpaikka?

Mielestäni siinä oli aivan älyttömän hailura viiva, joka vähän vahvistui testiajan jälkeen.
Nega. Odota viikko ja testaa sitten uudestaan jos kuukautiset eivät ole alkaneet. Sitten kun veressä on riittävästi raskaushormonia, tulee testiin kuin testiin leffaviivat, eikä tarvitse miettiä mitään viivanpaikkoja.

Nostetaampa vanhaa ketjua. Apteekin ultralla tuli selkeä mutta haalea viiva testiajan ulkopuolella, kun menkat pari päivää myöhässä, rfsu liuskalla tein seuraavana aamuna ja nega. Pientä vuotoa tänä aamuna ja olin varma että nyt ne alkaa, mutta loppuikin heti. Eli apteekin ultran haalea plussa, mikä näkyy selkeesti mutta testiajan ulkopuolella nyt vaivaa.

Yhteistyössä