apteekin omassa raskaustestissä ihmeellinen varjo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli tein juuri apteekin oman raskaustestin ja siihen tuli kontrolliviiva normaalisti ja testiviivan paikalle joku ihmeellinen varjo. ei punertava tai violetihtava vai minkä värinen se testiviiva on vaan ihan kuin siinä olisi ollut varjo testiviivan paikalla. luulin jo sen olevan positiivinen kun pimeähkössä huoneessa lattialampun valossa sitä katselin. tuo varjo tosin näkyy kyllä kirkkaassa vessan valossakin. mikä lie sitten onkin.

Mulla tullut kahdessa raskaudessa juuri Apteekin omassa rask.testissä tollanen varjoviiva, haamu, ja raskaudet tuottivat toivotun tuloksen! Ehkä virtsassasi on vielä liian vähän raskaushormonia,ettei viiva näy kunnolla. Tee muutaman päivän päästä uusi testi!

Joo raskautta veikkaan minäkin. Aikanaan joku viisas sanoi että hailukkakin viiva tarkoittaa plussaa koska missään tapauksessa nega ei näy koskaan toisessa ikkunassa.

Ei ole apteekin omassa testissä koskaan ollut mitään viivanpaikkaa, jos testiviivan kohdalle tulee jotain näkyviin niin silloin on plussa. Tuo on minun kokemukseni noista testeistä, mutta voihan se sitten olla että on olemassa myös testejä jossa on viivanpaikka kun sellaisista on muilla kokemuksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Ei ole apteekin omassa testissä koskaan ollut mitään viivanpaikkaa, jos testiviivan kohdalle tulee jotain näkyviin niin silloin on plussa. Tuo on minun kokemukseni noista testeistä, mutta voihan se sitten olla että on olemassa myös testejä jossa on viivanpaikka kun sellaisista on muilla kokemuksia :)

Samat kokemukset itsellä kyseisesta testistä. Ikinä en ole mitään viivanpaikka nähnyt, vaikka kuinka toivonut olen. Silloin kun on jotain näkynyt olen myös ollut raskaana

Yhteistyössä