APTEEKIN RASKAUSTESTISTÄ...apuja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakituinen nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakituinen nyt harmaana

Vieras
kuukautisten olisi pitäny alkaa tänään ja testasin tuolla apteekin raskaustestillä.
viiden minuutin sisällä ei vastausta tullut, ja nakkasin testin roskikseen. mutta jostain kumman syystä mie kaivoin sen testin roskiksesta varmaan noin puolen tunnin kuluttua ja siihen oli ilmaantunut haaleaakin haaleampi haamu...voisikohan se olla sitä...??? vastatkaa jos kokemuksia lköytyy tai tietoa, oon itse hieman pihalla :)

Sitä EI SAA lukea jos testin tekemisestä on kulunut yli 10minuuttia. :D Ei välttämättä ole ihan paikkaansa pitävä tulos. No, itsellä kyllä aikanaan Apteekin testillä tuli negaa keskiviikkona kun vuodon olisi pitänyt tulla maanantaina. Sitten sunnuntaina oli jo positiivinen. Ja raskaana olin. Mutta mulla oli epäsäännöllinen kierto.

Noi roskishaamut ei välttämättä merkkaa mitään. Naisella on sitä HCG:tä aina jonninverran elimistössä eli saattaapi sitten näkyä viiveellä se alle raskausmääräkin.

HUOH.... vakiokysymys.
Emme edelleenkään omaa mitään sen kummempia ennustuskykyjä kuin sinäkään mutta järkeä on sentään sen verran että tietää mitkä luetaan plussaksi, mitkä ei... Käyttöohjeet ku lukis ja noudattas, ei tarvis täällä pohtia

Testin ohjeissa lukee että testi pitää lukea 5min sisään ,eli tämän jälkeen lopputulos ei ole luotettava.Tiedän tämän varmaksi, koska plussasin tänään itse samanlaisella testillä.

Alkuperäinen kirjoittaja piaäjdvd:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Vaikka saisit kuvan, tuskin se tulos miksikään siitä muuttuu.
Koska testasit VÄÄRIN, on ihan sama mitä se näyttää, et voi luottaa. On tehtävä uusi testi.

säähä positiivine oot

:laugh:

JOO SIIS APUA, VARPPIIN AP OOT PAKSUUN :heart:

Öh, eiköhän tuo ihan realismia että täytyy tehdä testi uudestaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekin testiin tulee harmaa viiva helposti ns. viivan paikka ilman raskauttakin. Kokeiltu on, useampi kerta. Plussat ovat olleet värillisiä.

Testaa uusiksi.

kyllä tuo ihan vaaleanpunertava on, mut en tiijä jaksanko enää vängätä, selväksi on tullut jo että nega se on kun kerran olen sen kerran väärin tehnyt :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Apteekin testiin tulee harmaa viiva helposti ns. viivan paikka ilman raskauttakin. Kokeiltu on, useampi kerta. Plussat ovat olleet värillisiä.

Testaa uusiksi.

kyllä tuo ihan vaaleanpunertava on, mut en tiijä jaksanko enää vängätä, selväksi on tullut jo että nega se on kun kerran olen sen kerran väärin tehnyt :/

ymmärsit kyllä todella väärin.
ME EI VOIDA TIETÄÄ ONKO NEGA VAI PLUSSA. Mutta sun täytyy testaa uudestaan ja lukea vain testiajan sisällä. Yleensä jos väriä = plussa MUTTA koska teit testin väärin, pitää se tehdä uudelleen.

Me ei tiedetä onko se plussa vai nega. Voi olla kumpi tahansa ja toivotaan parasta, tee testi! :)

Ymmärrät kai =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Testaa uusiksi.

Veikkaisin plussaksi, mutta testaa uudelleen.