K
Kolibri
Vieras
Tilanne tämä että meillä menee arki hyvin. Minä teen kaiken, siivoan, pyykkään,laitan ruoan. Kaikki sujuu. Lapseni eivät ole nykyisen kumppanini kanssa tehtyjä ja lapseni ovat joka toinen viikonloppu isällään. Nämä viikonloput nykyinen kumppanini haluaa olla kotona ja ei halua nähdä kavereitaa vaikka patistan ja KÄSKEN. Viime aikoina on mies alkanut töistä tulessaan haistattaa paskaa ja haukkumaan vittumaiseksi. Lapset eivät kunnioita minua enää,koska ei isäpuolikaan kunnioita. Torstaina sanoi että ihanaa vietetään pitkästä aikaa koko viikonloppu yhdessä, lapset ja me siis. Ja eilen sanoi illalla että *nauraen* "Äijien kaa huomenna sauna" PIDIN SITÄ VITSINÄ ! Ei se ollutkaan, olikin mennyt metsästä suoraan saunoon ja juomaan. Minä hain hänet sieltä pois ja sain kuulla kunniani siitä kuinka en koskaan anna hänen mennä. Hän saa mennä, mutta vaikkei ole lasten oikea isä niin lupasi meille olla viikonlopun kotona.
Ei ymmärrä ja huomenna hän taas varmaan jättää minua, saa kai jo jättääkin. Suhde kestänyt 3 vuotta. Yhteistä aikaa tosi vähän = /
Ei ymmärrä ja huomenna hän taas varmaan jättää minua, saa kai jo jättääkin. Suhde kestänyt 3 vuotta. Yhteistä aikaa tosi vähän = /