Lipuntarkastajat aiheuttivat traumoja ja kipua ilman syytä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annamunkaikkikestää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän lapsille tule pahemmat traumat jos isä alkaa tilanteessa huutamaan ja itkemään, että Jumalan tähden älkää satuttako mua ja aiheutatte mun lapsille traumoja kuin jos isä olisi rauhallisesti lapsille sanonut, että ei ole mitään hätää.

Minun täytyy sanoa että kylmät väreet kävi lukiessa, koska:

Eikö lippua saa ostaa vasta raitiovaunuun tultuaan?
En liiku juurikaan raitiovaunulla, enkä tiedä näitä sääntöjä. Olisin saattanut hölmönä maalaisena toimia ihan samoin!
Onhan se ihan mahdolista että olisin siinä lippua näpytellessä nähnyt ratikan saapuvan ja alkanut hilata lapsia ja kasseja ratikan kyytiin. Viimein saatuani lapset istumaan ja kassit käsistäni olisin kaivanut puhelimen takaisin käteen ja lähettänyt viestin. Tarkastajille olisin vilpittömästi tarjonnut kännykkääni ja yrittänyt selittää tapahtumaa. Oman pysäkkini tullessa olisin saattanut nousta hädissään seisomaan koska en helsinkiä juurikaan tunne ja varmaan olisin pelännyt ajavani pysäkin ohi. Loppu olisikin sitten vissiin ollut tarinan mukainen. Kamala ajatus! Myös vastustelu ja potkaisu on kokemuksieni (valitettavasti) mukaan aika luonnollinen reaktio silloin kun joku vääntää kättäsi tai satuttaa muuten, eli sumutteetkin olisin naamalleni saanut.

Onko joitain muita lipun osto/julkisilla matkustus sääntöjä joista olisi hyvä olla tietoinen jos ei halua moista nöyryytystä???!!!

Muistan matkustaneeni metrolla v 2006, silloin tuli lipuntarkastaja, ja huomasi pummin, jolla ei ollut lippua. Vaikuttavinta, että eräs herrasmies kaivoi taskusta lippurahat, tarkastaja otti ja homma hoitui.
Tällalailla palvelu hoituu. Respect.

Yhteistyössä