V
-vieras-
Vieras
Meillä oli näin että tyttö heräs joka yö 1-3 tunnin välein ja nukahti vaa tissille. Omassa sängyssä ei ollu nukkunu ikinä ja ikää oli 11kk olin aivan loppu. Joka paikassa sanottiin vaan että alota unikoulu. Ja itse en siihen kyenny kun siinä sitten valvottaa 3-7päivää. No sain lopuksi lähetteen tammisaareen missä järkätään unikouluja hyvin suosittuja ja jonot pitkät. Mutta jos ei mitää muuta niin sit tuo. Mutta meillä kävi näin että 2viikkoo ennen unikouluun lähtöä lapsi nipisteli ja riehui sängyssä. Sitten päätin että nyt menet omaa sänkyyn sinne nostin tytön ja hirveä huuto nousi. Rauhallisella äänellä käskin vaan laittaa pään tyynyy en koskenu en puhunu muutakun päätyynyy ja meni 30min ja tyttö unessa. 2 yötä meni näin. Otin aluksi omaa sänkyy missä sai tissiä ja rauhotuttiin ja sitten omaa sänkyy ja 2 viikon jälkee ei päässyt enää aluksi minun sänkyyn vaan suoraa omaa sänkyy. Vieläkin vaatii sen että olen samassa
huoneessa mutta nukahtaa max 15min. Eli tarpeeksi jämäkästi ilmotatte että nyt vaan omaa sänkyy eikä turhia keskusteluita ja sitten vaa päätyynyy. Kyllä 1vuotias tuon jo tajuaa.
huoneessa mutta nukahtaa max 15min. Eli tarpeeksi jämäkästi ilmotatte että nyt vaan omaa sänkyy eikä turhia keskusteluita ja sitten vaa päätyynyy. Kyllä 1vuotias tuon jo tajuaa.