APUA! 18-vuotiaan lapseni UNIONGELMIIN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gabriella.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä, miksi 18 vee ei viihtynyt kotona? Ei opiskele eikä ole työpaikkaa ja muuttaa omilleen tyhjään asuntoon? Pitäisin kyllä tuossa tilanteessa lapsen kotona, kunnes saa jotain tapahtumaan.

Lääkäriin, varmaan määrää melatoniinia ja saahan sitä ilman reseptiäkin. Jos lääkäri vaan hokee ettei kahvia, tietokonetta eikä liian lämmintä huonetta, niin pitää tehdä selväksi ettei niistä kysymys ja ulkoiset asiat on kunnossa.

Hah, tuossa tilanteessa ei melatoniinit enää auta. Johan äiti kertoi lapsen niitä syöneen eivätkä auta! Ja miksi ihmeessä hyökkäätte äidin kimppuun, mitä ihmeen pahaa hän nyt on tehnyt kun kyselee neuvoja? :O Aika pässiä porukkaa osa tässä ketjussa.
Voipi olla posttraumaattinen stressireaktiokin, ei siihen tartte mitään sen ihmeellisempiä tapahtumiakaan, riittää että on ollut tarpeeksi rankkaa ja stressireaktio puhkeaa sitten jossain vaiheessa.

Osaatko kuvailla mitään fyysisiä oireita, onko sellaisia tullut kun tämä unettomuus alkoi? Mulle tuli ihmeellisiä nykimisiä kun olin valvonut ja stressaantunut. Toisessa kädessä oli elohiiri monta päivää ja sekin esti nukkumasta. Jalat oli levottomat ja jouduin pyörittelemään niitä. Olisikohan ollut magnesiumin puutettakin, enpä tiedä, silloin ei sellaisista ollut tietoa.

Kannattaa kokeilla magnesiumia isona annoksena myös. Ja tomaatissa pitäisi olla rauhoittavia aineksia jotka edesauttaa unta. Mutta tosiaan ei noi kotikonstit paljon auta jos tilanne on päässyt pahaksi.

Miks sä esität olevas muka äiti vaikka olet itse se lapsi?
Sulla on elämänhallinta menossa kokonaan. Nyt haet sitä apua, sitähän täällä on sulle jankutettu koko ajan, voisitko vihdoinkin uskoa?!?!! Jos et usko niin lopeta tänne kirjoittelu saman tien, tästä palstasta oo sulle mitään apua jos et itse auta itseäsi

Yhteistyössä