APUA, 20 min aikaa miettiä lahja isosiskolleni! MITÄ HALUAA 40v NAINEN?

Nyt on kaikkia ihania (käsintehtyjä) saippuoita ja esim. sellaisia shampoitakin mitkä ovat palasaippuan muodossa. Hae vaikka joku sellainen, kivasti erilainen, mutta halpa ja helposti pois nurkista käytettävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
aamutossut, torkkupeite, herkkukori, joulumusiikkia, lyhty, kehys yms. sisustus juttu. Kauneuspakkaus, koru, lahjakortti...

Tässä oli monta, mutta mikään ei oikeen osu. Minulla on jo sieniruokien keittokirja ja käsintehty saippua (samoilla linjoilla tokan vastanneen kanssa siis). Jotakin vielä... Ehkä menee toiseksi kirjaksi.

Millainen budjetti sinulla on lahjan suhteen?
Tulee mieleen joulukahvia/reilunkaupan kahvia, teetä sekä jotain hyvää suklaata,
erilaisia laadukkaita mausteita sekä esim. Pentikin keittiöpyyhe,
joku kynttilä/lyhty juttu,
viinipullo tai alkoglögi lisukkeineen
...

Kirja on oikeasti tosi kiva lahja -varmaan odottaakin sitä, jos on tottunut saamaan. Mutta älä vain osta Antti Hyryä.. ainakin Hyryn Aitta kirjaa en olisi itse jaksanut millään lukea. Mitäs jos Pirjo Hassiselta tai Päivi Alasalmelta olisi tullut uusi kirja jouluksi?

Mun mielestä ihanin lahja, mitä olen tänä vuonna ostanut, on semmonen pieni otokkärobotti. Mutta siskosi ei ehkä halua semmoista? Mä ostin siskon lapsille semmoiset ja itsellenikin vielä, koska ne oli niin ihanat. Vähän niinku koppakuoriaiset tai jotkut. :heart:

Pari uutta maustesarjaa on niin houkuttelevia, että niitä purkkeja antaisi jo lahjaksikin muutaman. Niissä on kaikkia ihania makuyhdistelmiä, ei siis pelkkiä perusmausteita.

Oikeesti ihmiselle, jolla kuitenkin on jo kaikkea, ostaisin hyväntekeväisyyslahjan World Visionilta tai vastaavalta, kuten työkaluja, kananpoikasia tai huopia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä ihanin lahja, mitä olen tänä vuonna ostanut, on semmonen pieni otokkärobotti. Mutta siskosi ei ehkä halua semmoista? Mä ostin siskon lapsille semmoiset ja itsellenikin vielä, koska ne oli niin ihanat. Vähän niinku koppakuoriaiset tai jotkut. :heart:

meillä semmoinen pieni keltainen koppakuoriaisen näkönen. roboshopista tai jostain.....

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Pari uutta maustesarjaa on niin houkuttelevia, että niitä purkkeja antaisi jo lahjaksikin muutaman. Niissä on kaikkia ihania makuyhdistelmiä, ei siis pelkkiä perusmausteita.

Oikeesti ihmiselle, jolla kuitenkin on jo kaikkea, ostaisin hyväntekeväisyyslahjan World Visionilta tai vastaavalta, kuten työkaluja, kananpoikasia tai huopia.

Kiitos, mausteet on hyvä idea myös. Olen monena jouluna antanut vuohen tai koulupukuja tms. Mutta on kuitenkin eri asia antaa jotakin henkilökohtaisestikin. Tämä kaikki nyt yhteensä on vain n. 50 e, eli ei mitään hirveän suureellista. Vaan kaikkea pientä mukavaa.

Mikä on ötökkärobotti? :attn: Kuulostaa hauskalta!

Myöhäistä... mutta ostaisin jotain kivaa hyötykäyttöön (erikoisempia mausteita kauniissa purkeissa, kivoja pesuaineita ym.) tai harrastukseen liittyvää, esim. kotikokille keittiöön jotain tai käsityöihmiselle uutuuksia. Kirjakin on kiva.