Apua: 3 v pojalla kova päänsärky ja kuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan noita tauteja. Itse muistan lapsena kaikki flunssat niin ettei ollut kuumetta. Kuumeen aikana ei koskaan mitään räkätautia ollut, vaan päänsärky. Parissa päivässä meni ohi. Kai olet lääkettä antanut. Jos lääke auttaa niin ei yleensä huolta.

enterorokkoa paljon liikkeellä, oireina kuume, päänsärky, pahoinvointi... melkein mitä vain. Ja lopuksi rakkuloita eri puolille kroppaa, nieluun yms. Tai joillekin perheenjäsenille pelkällä kuumeella, toisille muilla oireilla.

Noin pienillä harvemmin on poskiontelotulehduksia koska poskionteloita ei vielä ole. Ja ennen kun kukaan ehtii vetää herneen nenään niin toi on siis lääkärin lausunto.
Itsekin epäilin omallani sinuiittia mutta lääkäri totesi sen olevan erittäin epätodenäköistä koska tuon ikäisellä ne eivät ole vielä kehittyneet. Ultrasi sitten kuitenkin kun mä en uskonut asiaa ja näytti ne mulle. Lapsellani oli toisella puolella alkanut se kehittymään mutta toiselta puolelta ei saatu mitään "kaikua" eli siellä ei vielä onteloa ollut.

Lääkärin piti soittaa tänään, mutta kello jo neljä, joten en tiedä unohtuiko tuo. Kaipa tuo poika pärjää, kun nyt nukkuu. Kiitos teille vastanneille. Erityiseti tuo rokko jäi mietityttämään.

Lapsi vielä valittaa kipua. Kuumetta ei enää. Huulten ympärillä pani punaista näppä ja jalkapohjissa hieman punaista, mutta ei kyllä näytä rakolta. Voisiko olla tuo enterre?

Yhteistyössä