Apua 4,5veen kanssa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkea äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
Alkuperäinen kirjoittaja tuittu:
Olisi ehkä itse huomannut ajatuksen älyttömyyden tai sitten ei, mutta isompaa vahinkoa tuskin olisi tullut.

Tuo on erittäin huono tapa silloin jos edes harkitaan lapsen viemistä hoitoon tai kerhoihin ym.

Meidän lapsi on hoidossa ja ihan hyvin menee. Just oli keskutelut hoitajien kanssa :) Mutta se onkin meidän lapsi vaan...

Meidän lapsi on hoidossa ja ihan hyvin menee. Just oli keskutelut hoitajien kanssa :) Mutta se onkin meidän lapsi vaan...

Teillä asiat pelastaa sitten se, että lapsi on hoidossa opetettu tottelemaan. Voisin epäillä, että siinä on aluksi saatu tehdä töitä aika lujasti.

Alkuperäinen kirjoittaja kkk:

Teillä asiat pelastaa sitten se, että lapsi on hoidossa opetettu tottelemaan. Voisin epäillä, että siinä on aluksi saatu tehdä töitä aika lujasti.

Just :D Tädit on mulle sitten kovasti valehdelleet kun eivät ole moisesta mitään sanoneet. Ruokailun kanssa oli ongelmia alussa, vaikka kotona ei ollut vaan istui nätisti pöydässä, söi ruokansa, kiitti ja vei lautaset pois.

Jos luit ensimmäisen viestini, lapsi kyllä tottelee. Viimeistään siinä vaiheessa kun suutun. Mutta jos on mahdollista, annan lapsen itse huomata, miksi joku asia ei toimi. Kantapään kautta ja tekemällä oppii joskus parhaiten. Tämän olen huomannut myös ihan aikuisten kohdalla.

Mutta joo, tosiaan on nyt kyseessä meidän lapsi, jolla tämä minusta toimii ihan hyvin. Nyt on alkanut pilkahdella lapsen käytöksessä sellainen ns. ison lapsen käytös, eli enää ei kaikista asioista, mistä ennen kiukku syntyi, tarvikaan kiukutella vaan voi pyytää nätisti apua yms.

Yhteistyössä