Apua äkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
limainen uloste on AINAKIN merkki siitä että ei juo tarpeeksi..

ihan tavallisesti on juonut niinkuin aiemminkin niin ei kai se nyt yhtäkkiä tollasta oiretta tee?

siis en osaa enempää asiaan sanoa juuta tai jaata.. :( mut kyllä mä ainaki paskassani huomaan sen suht nopeesti jos tullu juotua liian vähän..

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
limainen uloste on AINAKIN merkki siitä että ei juo tarpeeksi..

ihan tavallisesti on juonut niinkuin aiemminkin niin ei kai se nyt yhtäkkiä tollasta oiretta tee?

siis en osaa enempää asiaan sanoa juuta tai jaata.. :( mut kyllä mä ainaki paskassani huomaan sen suht nopeesti jos tullu juotua liian vähän..

juu, en mä millään pahalla tota kirjottanu senkun ihmettelen vaan ku huoli ystävästä on aika kova...

Joo joskus niissä voi mennä aikaa.. Siskolla ollu oireita vuosia, nyt oksentaa ja paskantaa heti ku syö tai juo ja tk:ssa sanottiin tyyliin et on korvien välissä vikaa, sit ku meni yksityiselle niin sai heti lähetteet tarkempiin tutkimuksiin, mulla on itsellä suolistosairaus joka on perinnöllinen ja sitä nyt epäillään siskollakin.

Tähän kuuluu sun mainitsemat oireet mutta niin varmasti näihin muihinkin suolistoperäisiin sairauksiin. Mulla siis crohnin tauti..

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Joo joskus niissä voi mennä aikaa.. Siskolla ollu oireita vuosia, nyt oksentaa ja paskantaa heti ku syö tai juo ja tk:ssa sanottiin tyyliin et on korvien välissä vikaa, sit ku meni yksityiselle niin sai heti lähetteet tarkempiin tutkimuksiin, mulla on itsellä suolistosairaus joka on perinnöllinen ja sitä nyt epäillään siskollakin.

Tähän kuuluu sun mainitsemat oireet mutta niin varmasti näihin muihinkin suolistoperäisiin sairauksiin. Mulla siis crohnin tauti..

tuttavani oireet otettiin heti vakavasti tk:ssa, mutta menee sitä aikaa ennenku pääsee lisätutkimuksiin...

juu tuosta crohnin taudista jotain netistä luinkin. Vaikuttaako se miten jokapäiväiseen elämään?