Apua! Alkoholi ja raskaus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Tein plussatestin eilen ja olen aivan paniikissa! Vauvaa ei oltu suunniteltu. Juhlimme railakkaasti miehen kanssa. Vedin ns. Perseet, noin 5-6 krt, ennen rv 4. Olen niin järkyttynyt ja paniikissa. Onko mahdollista, että alkio on jo näin aikaisessa rv 4 vaiheessa altis epämuodostumille? Sydänvikoja?... Join myös paljon ennenkin. Olenko jo tuhonnut lapseni?

Mäki olin juonut useemman kerran alkoa ennen ku tein plussan kuopuksesta (yllärivauva).
Vieläpä olin lähdös reissuun ja epäilin raskautta jo mutta kun testi näytti negaa niin tuli juotua reissussa. Kyllä harmitti sitten mut eipä tuolle näyttäny mitään vahinkoa siitä tulleen onneksi.

[QUOTE="Aloittaja";24230467]Kiitos! Saa kertoa lisää[/QUOTE]

Ai mitä sä oletat? että tänne tulis 100 ihmistä kertomaan sulle, että on ihan ok juoda, koska sikiö ei joka tapauksessa ole vielä kiinnittynyt tai yhteydessä sinun verenkiertoon?
Voi hyvänen aika. EIköhän asia jo tullut selväksi, ettei mitä todennäköisemmin vahinkoa ole tapahtunut ja thats it.

[QUOTE="rrr";24230547]Ai mitä sä oletat? että tänne tulis 100 ihmistä kertomaan sulle, että on ihan ok juoda, koska sikiö ei joka tapauksessa ole vielä kiinnittynyt tai yhteydessä sinun verenkiertoon?
Voi hyvänen aika. EIköhän asia jo tullut selväksi, ettei mitä todennäköisemmin vahinkoa ole tapahtunut ja thats it.[/QUOTE]

Vaikka