APUA apua mitä tää kipu oo :( :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin. Jos ne kivut on oikeasti kauheita, niin kannattaisiko mennä lääkäriin käymään?
Niille voi olla useita syitä ja tällasilta palstoilta saat vaan usein vähättelyjä ja pelotteluja. :/

[QUOTE="vieras";24539556]Niinpä. Fiksu äiti soittaa lääkäriin/menee päivystykseen. Eikä päivystä palstalla, josko joku epäpätevä osais antaa dignoosin..[/QUOTE]

OK

Kannatta käydä lääkärin puheilla!
Mutta älä nyt turhaan lietsoa paniikkia itseesi!!

Täällä osa ihmisistä osaa olla vain ilkeitä ja kääntää veistä haavassa!!
Pelottelu on joidenkin mielestä niin mukavaa!

Kuullostaa supistuksilta! sinuna minä tilaisin lääkäriaja,varsinkin jos kipu on jatkuvaa! itselläni on rv 33 menossa ja samoja tuntemuksia on ollut..neuvolasta sain ohjeeksi lepoa,vettä,lepoa!kaikki ylimääräinen tekeminen nolliin!!! onko tuo kipu koko ajan,kauanko kestää? onko aaltoilevaa?

Kuullostaa supistuksilta! sinuna minä tilaisin lääkäriaja,varsinkin jos kipu on jatkuvaa! itselläni on rv 33 menossa ja samoja tuntemuksia on ollut..neuvolasta sain ohjeeksi lepoa,vettä,lepoa!kaikki ylimääräinen tekeminen nolliin!!! onko tuo kipu koko ajan,kauanko kestää? onko aaltoilevaa?

Kyl se nyt taisi mennä ohi.. Ainakin hetkeksi, ihan kun nyt olisi enemmänkin paha olo (oksettaa).

Ai,nyt vasta luin että oot eilen käynyt lääkärillä! sitten ei huolta :) itselläni alkoi myös supistukset heti neuvolan jälkeen..rauhoittui kyllä sitten iltaa kohti! aina ronkkimisen jälkeen tulee helposti supistuksia! juo vettä runsaasti ja lepäile! jos jatkuu,niin ota sitten yhteys neuvolaan.

voi olla supistuksia, voi olla liitoskipuja, voi olla ihan mitä tahansa kipuja.

jostain pikku nipistelystä en itse lähtisi näytille, mutta itse pitää osata arvioida millon ei voi jäädä kotiin pyörittelemään peukaloita.

pääsääntöisesti kannattaa soittaa äippäpolille ja keskustella kätilön kanssa puhelimessa ja mennä tarvittaessa näytille. tarkistavat, että kaikki on ok ja saat mielenrauhan.

Toi vauva nyt potkii tuonne alas niin kovaa että meinaa tirskahtaa pissat housuun..

Jos tuo menkkamainen kipu (kesti n. 5 min) jonka jälkeen nyt huono olo oli jonkun näkönen supistus, niin reagoiko vauva siihen jotenkin...

Kyl nyt taas tuntuu pientä juilimista, mutta äsken kipu oli tosi kova.. ehkä nyt enemmän säteilee tuo kipu "jenkka kahvoihin)

Eilen illalla oli vähän kanssa tämän tuntuista mutta ei kovaa kipua, ja arvelin en johtuvan eilisestä ronkkimisesta..

No soitin tolle päivystävälle kätilölle, ja sanoi sen todennäköisesti johtuvan eilisestä tarkastuksesta tai että ovat harjoitus supistuksia.

Ja jos olo on sellainen "että ei voi sietää kipua" tai särkylääke ei auta niin voin mennä päivystykseen. Voi kauankohan siellä sitten joutuisi odottamaan..

nyt meni maha kovaksi mutta ei ole kovaa kipua, pientä apämukavuutta vaan ja vauva heräsi mekastamaan ihan kunnolla...

Yhteistyössä