apua auttakaa kelan äitiyspäivärahasta kysymys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meneekö näin ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meneekö näin ?

Vieras
Eli mulle tuli päätös, että saan sitä 1046e per kk. Tuo summa siis lukee lapussa jonka sain. Niin vähennänkö tuosta summasta sit vielä pois sen 20% veroa, jotta näen paljon saan käteen ? Eli todellisuudessa saisin jotain n.840e käteen ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Vero voi olla isompi tai pienemipikin.Se kun on henkilökohtainen.

mites saan sen selville ? kun mun oma vero% on 13 niin eikö mun kannata ja mulle ole riittävä, että kela pidättää tuon oman miniminsä eli 20%n mukaan ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Vero voi olla isompi tai pienemipikin.Se kun on henkilökohtainen.

mites saan sen selville ? kun mun oma vero% on 13 niin eikö mun kannata ja mulle ole riittävä, että kela pidättää tuon oman miniminsä eli 20%n mukaan ?

Se riippuu, mistä roikkuu (koko vuoden tulot - vähennykset)

www.vero.fi -> veroprosenttilaskuri
 

Yhteistyössä