Onko täällä porukka asunnut ulkomailla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
3 236
150
63
39
Mitä otitte huomioon kun muutitte uuteen maahan ja miten sopeuduitte. Ku siis kattelin vaan huvikseni ni esim nepalissa qsuntojen hinnat kuukaudessa on alle sataeuroo jotkut halvin mitä löysin oli 87€kk ja ihan jees kämppä et mitä jos läksis sinne vuoristoon muutamaks kuukaudeks tulis ainakin vaihteluu maastoihin. Byrokratia on vaan se mikä aiheuttaa päänvaivaa. On viisumia ja muuta. Maailman pitäis olla niin helppo et jos on massii vuokraa kohteesta asunto ja elellä omilla rahoilla siellä ni muuta ei pitäis tarvita😁 onko kukaan käynnyt nepalissa koskaan muuten? Mut siis joku parin kuukauden syksyn reissu sinne syys-lokakuu. Kuinka kauan muuten viisumihakemuksissa menee? Tää nyt on tällästä pyörittelyä vain
 
Mitä otitte huomioon kun muutitte uuteen maahan ja miten sopeuduitte. Ku siis kattelin vaan huvikseni ni esim nepalissa qsuntojen hinnat kuukaudessa on alle sataeuroo jotkut halvin mitä löysin oli 87€kk ja ihan jees kämppä et mitä jos läksis sinne vuoristoon muutamaks kuukaudeks tulis ainakin vaihteluu maastoihin. Byrokratia on vaan se mikä aiheuttaa päänvaivaa. On viisumia ja muuta. Maailman pitäis olla niin helppo et jos on massii vuokraa kohteesta asunto ja elellä omilla rahoilla siellä ni muuta ei pitäis tarvita😁 onko kukaan käynnyt nepalissa koskaan muuten? Mut siis joku parin kuukauden syksyn reissu sinne syys-lokakuu. Kuinka kauan muuten viisumihakemuksissa menee? Tää nyt on tällästä pyörittelyä vain
Mites meinaat elättää itsesi Nepalissa?
 
Mut joo mua himottais nepali siis syys-lokakuu ja mitä voisin siellä vuoristossa tehdä ja sit takas suomeen pudån vuoristoista mutta en kiin paljoa että mua kiinnostaisi nousta mt everestin huipulle ei oo mun juttu. Onko kukaan täällä unelmoinnut mt everestin valloituksesta? Mut olis uus paikka missä kävellä kattelemassa paikkoi ku on uutra ja jännää ja ehkä erilaisia ihmisiä ja tapoja. Ulkomaillahan ainakin mä monesti kävelen tuntikausii kattomassa paikkoi kun uutta nähtävää. Kävelettekö te paljon ulkomailla vai käytettkö jotain muuta kuljetusta? Kelatkaa mikä on läppä mul ei toimis puhelin edes siellä kun on prepaid. Ilman nettiä kakskuukautta nepalissa. Ainoo ongelma olis musan kuuntelu. Täytyy ostaa joku mp3soitin ja siihen kaiutin. Mua jotenkin nyt tylsistyttää tää mun nykyinen miljööö ku on nähty 20vuotta. Hitto kun ulkomaanmatkat on niin hankalaa säätää. Olispa matkatoimisto joka hoitaa liput menopaluu ja sit halvan vuokrasunnon just sen 87e kuussa ja olis sellanen paketti ja matkatoimisto hoitais kaikki paperit mitä maahan tarvitaan. Voi hitto ja pilvee tartteis olla😁
 

Yhteistyössä