APUA...auttakaa o.O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvitsee äkkiä vinkkejä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarvitsee äkkiä vinkkejä...

Vieras
Palstalääkärit huhuu...

En ymmärrä mikä ihme mua vaivaa, lääkärikin oli ihmeissään eikä osannut tehdä muuta kuin lätkästä antibioottikuurin kouraan.

Mulla on nyt pari viikkoa vaihtelevasti tuntunut että kaula on turvoksissa, siis tuolta ihan kaulan alaosasta kilpirauhasen kohdalta. Se on sellainen tunne kuin joku kuristaisi..kun tuo tunne alkoi vähän hellittämään, se siirtyi ihan leuan alle, siis tuohon missä leukaluun alla on kaksoisleuka :D ( loistava kuvaus...) on ikäänkuin hieman jomottava mutta samaan aikaan puristava tunne. Yksikään imusolmuke ei ole turvoksissa, ne kokeili lekurikin huolella..joten niistä tämä ei johdu.

Olen ihan ihmeissäni että mitä hittoa tää on, välillä tuntuu semmosia teräviä "tuikkauksia" tuossa kaulan alueella. Onko jollain ollut joskus samankaltaista?

Hammaslääkäri ei löytänyt vikaa leegoista. Tuli vaan mieleen kun tuo leuanalus on niin turvonneen näköinen että voisiko olla jotain sylkirauhas tms. tulehdusta? tuskin tää nyt ihan normaaliakaan on, ja vaikka psyyke tekeekin vaikka mitä niin ei mua mun mielestä ahista ollenkaan :) tukala on vaan olo ja vielä tukalampi siksi kun ei tiedä mitä hemmettiä tää on :/

Yhteistyössä