MÄ TEIN RASKAUSTESTIN NORMAALILLA TESTILLÄ JA TULI HAALEA VIIVA, MUTTA NYT AAMULLA TEIN CLEARBLUE DIGITALISELLA, JA TULOS OLI EI RASKAANA!!
siis wtf?????
siis wtf?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ootko:varma et ekasta testistä tuli haalea viiva?
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:prk.en saanut mistään tälle päivälle gyne aikaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:Alkuperäinen kirjoittaja Ootko:varma et ekasta testistä tuli haalea viiva?
joo o kyllä siinä se viiva näkyi....
ja mä mulla ois pitänyt alkaa menkat su viimestään....
ja mahaakin on nippaillut.
prk.en saanut mistään tälle päivälle gyne aikaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:missä voisin käydä ottamassa tuon verikokeen?? voin vaikka maksaa sen ite sit.
voin ko mennä vaan labraan, ilman lähetettä
Alkuperäinen kirjoittaja -:Eikös sen digin pitäis näyttää jopa neljä päivää ennen odotettua kk alkua? On se silloin aika herkkä.
Odottele pari päivää (joo, tosi helppoa kun kärvistelee epätietoisuudessa...) ja sit uusi testaus.
Soita neuvolaan ja kysy. En usko, että verikokeeseen pääsee ilman lähetettä. Virtsakokeeseen täällä pääsee, mutta samat testit niilläkin on.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:missä voisin käydä ottamassa tuon verikokeen?? voin vaikka maksaa sen ite sit.
Soita lähimmälle yksityislääkäriasemalle ja kysy miten siellä menetellään. Eli haluat verikokeen jonka nimi kvantitatiivinen S-hCG.Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:missä voisin käydä ottamassa tuon verikokeen?? voin vaikka maksaa sen ite sit.