apua cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "punahilkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"punahilkka"

Vieras
Aloitin kuukautisten ekana päivänä niinku ohjeessa neuvottiin. Kuukautiset oli sen 5pvä ja loppui normaalisti. 8 pillerin kohalla alkoi pieni tiputtelu joka muuttui kunnon vuodoksi 12 pillerin kohdalla. Vuoto on muuttunut kokoajan vaan runsaammaksi. mulla ei mikään vuoto ole ikään ollut näin runsasta yösiteellä joudun olemaan, nyt tänään 19 pilleri eli oon jo vuotanu viikon eikä loppua näy pahenee vaan ja olo on karsee. pitää vissiin lopettaa???

Mulla ainakin pisti noi kropan ihan hullun myllyn just niin kauan kun niitä söin. Pahimmat vuodot loppui parin kuukauden jälkeen. Olin ymmärtävinäni että ne on ihan yleisiä noita syövillä. Ei mulla ainakaan pahemmaksi olo mennyt vaikka niitä vuoden söin paitsi että musta tuli kiukkunen :/

Nimenomaan niitä EI pidä lopettaa vaan jatkaa!!! Sen 3kk aikana se sitten tasoittuu ja lopulta sulta vuodot loppuu kokonaan tai ainakin vähenee huomattavasti.

Mullakin oli nuo sekä ennen synnytystä että synnytyksen jälkeen ja jonkin aikaa menee ennenkuin kroppa tottuu! Eli jatka vain sinnikkäästi syöntiä :) Multa loppui menkat molemmilla kerroilla lopulta kokonaan ja ah sitä autuutta!

No moni sanoo, että sitä pitäis sinnikkäästi vaan syödä useampi viikko, niin vuodot pitäis tasaantua. En yhtään epäile etteikö näin vois olla, mutta mulla alkoi cerazettesta sellainen loputon monsuuni. :x

mutta uskallanko jatkaa vuoto on tosi runsasta. sain nää pillerit jälkitarkastuksessa eli oon synnyttänyt 3kk sitten. Menetin paljon verta synnytyksessä ja jälkitarkastuksessa hb oli vielä vain 108. Määrättiin rautatabuja. Voiko hb laskea entisestään nyt tän kovan vuodon takia?

mutta uskallanko jatkaa vuoto on tosi runsasta. sain nää pillerit jälkitarkastuksessa eli oon synnyttänyt 3kk sitten. Menetin paljon verta synnytyksessä ja jälkitarkastuksessa hb oli vielä vain 108. Määrättiin rautatabuja. Voiko hb laskea entisestään nyt tän kovan vuodon takia?

Kyllä mä sinuna jatkaisin! Ala käyttämään rautavalmistetta, https://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2294/Salus-Floradix-Krauterblut-Saft-rautavalmiste tuo on parhainta ja nostaa todella nopeasti rauta-arvot ylöspäin ;) Itsekin olen käyttänyt, käytin raskauden aikana, alku hb 109 ja viikon käytön jälkeen 124 :)

No hemoglobiinia se voi kyllä laskea, kannattaa ainakin ottaa rautavalmistetta.

Yhteistyössä