Apua! Ensimmäiset Halloween juhlat tulossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haudipajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haudipajoo

Vieras
Eli, olen menossa ihan ensimmäisiin Halloween juhliini, enkä tiedä mitä pukea päälle.. En viitsisi kauheasti rahaa laittaa pukuihin. En myöskään halua maskeerata itseäni mitenkään, ensinnäkin en osaa yhtään maskeerata ja toisekseen, käytän silmälaseja, ei mikään maskeeraus pue kun täytyy pitää silmälaseja. Mietin että jos laittaisin päälleni valkomusta raidallisen mekon joka on tiukka ja lyhyt (vankikarkuri), mutta mitä alaosaksi? Minulla olisi kyllä valkomusta raidalliset legginssit, mutta onko jo vähän liikaa. Mitäs yläosaksi? Mekko on siis lyhythihainen ja nyt on jo kovin kylmä. Tarvitseeko hattua? Entäs kengät? Toinen pukuvaihtoehto jota mietin on että laittaisin sellaisen sugarskull topin päälleni, siinä on selkäosa kokonaan pitsiä ja toppi on löysähkö ja hieman pidempi, ei kuitenkaan tunika. Minkälaiset housut laittaisi tälläisen topin kanssa? Entäs se yläosa, kun idea olisi että näkyisi se kallo siinä edessä. Hiuksiin laittaisin sitten pari punaista kukkaa. Auttakaa naiset ihmistä mäessä :D

Vankikarkurin asu kuulostaa hyvältä, voit vaikka lisäksi tehä mustan naamion asuun,jos pystyy lasien kanssa käyttämään. :)

Laittaisin vankikarkuri asuun myös ne mustavalkoraidalliset legginssit. Kyse on kumminkin naamiaisista, joten ei voi olla liikaa. Teemaa voisi korostaa esim. kiinnittämällä rintamukseen lapun jossa "vankinumero" tai sitten kehitellä jalkaan ketjulla sellainen pallo, jota kanniskella mukana.

Riippuen paikasta missä juhlat järjestetään, niin ei välttämättä tarvitse pitkähihaista juhlien aikana (esim. jos jonkun kotona ja paljon porukkaa -> lämmin), mutta itse ottaisin vain jonkun mustan tai valkoisen neuleen, joka tarvittaessa sopii asuun. Jos olet vilukissa tai juhlat paikassa jossa todennäköisemmin viileämpää, niin voi nähdä enemmänkin vaivaa.

Eikö vankien väri ole nykyään oranssi :sneaky: Pallo jalkaan vaan, jos vanhaa perinteistä vankia haluat esittää.

Noita-akka ei mitään erityistä vaadi, etenkin jos löytyy musta mekko/hame kaapista. Ostat vaan jonkinlaisen tötteröhatun päähän, tupeeraat tukan sotkuun ja lyöt huonosti meikkiä naamaan, niin asu on valmis :D

Vangin asuun myös ne legginssit - nyt saa irrotella kun on halloween! Mikään ei ole liikaa. :)
Joku vanha pallo, jonka voit spray-maalilla maalata sopivan väriseksi ja siihen vielä kuumaliimalla ketju kiinni. Jos ei ketjua löydy niin paksu köysi. Ja sitten kiedot jalan ympärille.

images

Joku vanha pallo, jonka voit spray-maalilla maalata sopivan väriseksi ja siihen vielä kuumaliimalla ketju kiinni. Jos ei ketjua löydy niin paksu köysi. Ja sitten kiedot jalan ympärille.
Helpommalla ja varmaan halvemmalla pääsee, kun ostaa valmiin rekvisiittapallon. Puhallettava malli näyttää maksavan alle 4 euroa Punanaamiossa, jotain muovisia nyt löytyy varmaan marketeista ja lelukaupoistakin.

Mä olen joskus joissain naamiaisissa ollut vanki. Oli raidallinen collegeasu ja joku tollainen muovikettinkipallo jalassa. Päähäni kiinnitin pesusienen ja sitten tökkäsin siihen parin sädetikkuja ja pistin palamaan kun olin niinkuin sähkötuolissa.
Neitsyt Maria on kanssa helppo, lakana päälle ja toinen lakana päähän ja joku vanne pitää päähinettä paikoillaan ja raahaat vauvanukkea mukana.
Karpo, helppo. Viilapaita, tyynymaha, karvahattu ja syrjäytyneille poropaisti (joka on vaikka uunimakkara).
Tsiikki. Valkoiset tyttölenkkarit, meikkivoidetta selvillä rajoilla ja pumpulia suuhun.
Nykänen Matti. Munapussifarkut johon teet sen munan. Collegepaita ja verkkatakki tungettuna housun sisään. Valkoinen vyö ja lenkkarit. Päissään hypit ylöalas.
Tapola Mervi. Mustat leggarit, vanha t-paita ja pinkit croksit. Huulipunalla suttaat pöhönaaman.
Duudsoni. Alasti, räit, kakit, virtsit, naurat, huudat ja juokset ympäriinsä tikka mahassa,

Mä olen joskus joissain naamiaisissa ollut vanki. Oli raidallinen collegeasu ja joku tollainen muovikettinkipallo jalassa. Päähäni kiinnitin pesusienen ja sitten tökkäsin siihen parin sädetikkuja ja pistin palamaan kun olin niinkuin sähkötuolissa.
Neitsyt Maria on kanssa helppo, lakana päälle ja toinen lakana päähän ja joku vanne pitää päähinettä paikoillaan ja raahaat vauvanukkea mukana.
Karpo, helppo. Viilapaita, tyynymaha, karvahattu ja syrjäytyneille poropaisti (joka on vaikka uunimakkara).
Tsiikki. Valkoiset tyttölenkkarit, meikkivoidetta selvillä rajoilla ja pumpulia suuhun.
Nykänen Matti. Munapussifarkut johon teet sen munan. Collegepaita ja verkkatakki tungettuna housun sisään. Valkoinen vyö ja lenkkarit. Päissään hypit ylöalas.
Tapola Mervi. Mustat leggarit, vanha t-paita ja pinkit croksit. Huulipunalla suttaat pöhönaaman.
Duudsoni. Alasti, räit, kakit, virtsit, naurat, huudat ja juokset ympäriinsä tikka mahassa,
Tässä oli monta hyvää ehdotusta! (y):LOL:

Yhteistyössä