APUA, google kuvahaku ja facebook

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viEras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Googlasin uudelleen -> klikkasin profiilikuvani (vanhan) auki-> tuli fb sivu himmeenä taustana, siinä keltaisessa laatikossa teksti: Olet poistanut julkisen haun käytöstä. Tätä esikatselua ei näytetä, kun ihmiset etsivät sinua hakukoneen avulla, koska et ole ottanut asetusta käyttöön.

Kumma että se kuva kuitenkin googlella tulee.

Kirjaudus naamasta ulos ja kokeile sitten mille näyttää?

mulla ei oo uloskirjautuminen auttanu. mun kuva vaan on ja pysyy siellä googlessa. tai näköjään siellä pääsee "ihastelemaan" kahta kuvaa.

Tuolta löytyy tietoa siitä, miten voi pyytää Googlea poistamaan hakutuloksia tms. http://www.google.com/support/websearch/bin/answer.py?hl=fi&answer=164734

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja viEras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Googlasin uudelleen -> klikkasin profiilikuvani (vanhan) auki-> tuli fb sivu himmeenä taustana, siinä keltaisessa laatikossa teksti: Olet poistanut julkisen haun käytöstä. Tätä esikatselua ei näytetä, kun ihmiset etsivät sinua hakukoneen avulla, koska et ole ottanut asetusta käyttöön.

Kumma että se kuva kuitenkin googlella tulee.

Kirjaudus naamasta ulos ja kokeile sitten mille näyttää?

mulla ei oo uloskirjautuminen auttanu. mun kuva vaan on ja pysyy siellä googlessa. tai näköjään siellä pääsee "ihastelemaan" kahta kuvaa.

Tuolta löytyy tietoa siitä, miten voi pyytää Googlea poistamaan hakutuloksia tms. http://www.google.com/support/websearch/bin/answer.py?hl=fi&answer=164734

Vielä ei ainakaan ohjeet auennut tälle hakkerille yhtään, mutta paljon kiitos tästä!!

Jos joku osaa paremmin, saa neuvoa rautalangasta!

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Onko sulla sellainen asetus, että näyt julkisessa haussa, eli sun nimellä voi googlen haulla löytää sun facebook-sivun?

Mun kuvaani ei ainakaan näy. Ja olen rajannut niin, että mua voi hakea vain siellä fb:ssa, ei muualla.

Muoks, sori, kerroit jo ekassa viestissäs :ashamed:

Miten ton julkisen haun saa pois?

Yhteistyössä