Apua huonepeliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt täällä taas. En ole edes noin pitkällä kuin raparperitaivas. Oon saanut vasta 3 merkkiä siihen lootaan. Tavaroita on vaikka kuinka. Tarviikohan niitä kaikkia?

Kirjahyllystä tulee 2 kirjaa ulos, mutten saa niitä pois hyllystä.

Yhtä laattaa jäi uupumaan joten menin ja kurkkasin "läpikävelyn", kiva peli. Niitä kirjoja ei tartte saada pois hyllystä eikä juuri mitään tavaroista tarvita.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:58 pelaaja kirjoitti:
Yhtä laattaa jäi uupumaan joten menin ja kurkkasin "läpikävelyn", kiva peli. Niitä kirjoja ei tartte saada pois hyllystä eikä juuri mitään tavaroista tarvita.

OK. Annatko jotain vinkkiä mitä kannattaisi yrittää. Säkki auki? Pitäisikö ampua jotain?

On tärkeää saada esineet pois pöydän päältä, sen jälkeen saat muistaakseni 2 laattaa, säkin saa auki kun mietit millä, mitään ei tartte ampua mutta asetta kannattaa katsella lähempää

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:13 pelaaja kirjoitti:
On tärkeää saada esineet pois pöydän päältä, sen jälkeen saat muistaakseni 2 laattaa, säkin saa auki kun mietit millä, mitään ei tartte ampua mutta asetta kannattaa katsella lähempää

Kiitos paljon vinkistä. Olin jo tunkemassa takasin pöydälle ylimääräsiä tavaroita. :whistle: Muta miten ihmeessä nyt sain ne sakset kun tähän asti en ollut saanut millään :o :laugh: Vissiin tarkka järjestys missä tavarat ottaa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:27 vieras kirjoitti:
Ei tää silti edisty. Katti livisti johonkin enkä mitään saa irti säkistä. :headwall: Ei ehkä mun peli vaikka muuten kivalta vaikuttaa.

No niin. Eli mulla oli liikaa tavaraa. Uudet ei mahtuneet. :D

Yhteistyössä