R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Miksi #"¤&%¤#¤ Se avain ei mulla tipu maahan!?! Väsyttääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja TP:ja mä en saa sitä kaappia siel ylhäällä auki.... hiki täs tulee.... pakko käydä hermosauhuilla välillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Miksi #"¤&%¤#¤ Se avain ei mulla tipu maahan!?! Väsyttääkin...
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Miksi #"¤&%¤#¤ Se avain ei mulla tipu maahan!?! Väsyttääkin...
Miksi se ei tipu??
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Pitääkö niille kytkimille tehdä jotain siinä ylhäällä olevassa kaapissa? Ja mikä Z ? Pihalla olen kuin lumiukko...
Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Pitääkö niille kytkimille tehdä jotain siinä ylhäällä olevassa kaapissa? Ja mikä Z ? Pihalla olen kuin lumiukko...
painat sitä keskimmäistä kytkintä. ja sitte meet sen biljardipöydän luo klikkaileen...
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:pelaankohan edes samaa peliä kun te??
kun ei mulla oo missään exit kylttiä
mulla on toi sammakko, 5 kolikko ja nenäliina, niin ja toimiva taskulamppu
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Pitääkö niille kytkimille tehdä jotain siinä ylhäällä olevassa kaapissa? Ja mikä Z ? Pihalla olen kuin lumiukko...
painat sitä keskimmäistä kytkintä. ja sitte meet sen biljardipöydän luo klikkaileen...
ei tapahdu mitään vaikka kuinka klikkailen??
Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Pitääkö niille kytkimille tehdä jotain siinä ylhäällä olevassa kaapissa? Ja mikä Z ? Pihalla olen kuin lumiukko...
klikkaile niitä "palloja"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin tuo harmaa vitonen käytetään?? en löydä sille paikkaa??
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja ronny:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harm.:Pitääkö niille kytkimille tehdä jotain siinä ylhäällä olevassa kaapissa? Ja mikä Z ? Pihalla olen kuin lumiukko...
klikkaile niitä "palloja"
vaikka kuinka klikkailen niin mitään ei tapahdu??
Alkuperäinen kirjoittaja leena:Lasioven vieressä yks kaappi... saako sitä auki??