apua imetyksen ja alkoholin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka ei krapula vaivaisi, niin onhan 2 pulloa viiniä aika paljon ja tuollainen määrä ei pala verestä ihan hetkessä pois. Itse en vielä tähän aikaan imettäisi vaikka todennäköisesti alkoholia ei maidossa enää paljon ole. Jos on juonut yhden annoksen, n. 12 cl viiniä, pitäisi odottaa parisen tuntia ennen imetystä. Siitä sitten laskemaan parin pullon palamista;-).

[QUOTE="vieras";24695899]No todellakin on paljon. Jos tuollaiset määrät uppoaa ihan huomaamatta viittaa se usein siihen että on jo tottunut ryyppäämääm liikaa.

Naisten suurkulutuksen alarajat on:

Annoksina tai alkoholijuomina
5 annosta kerralla

= 5 pulloa keskiolutta tai
2/3 pulloa mietoa viiniä tai
= 1/3 pulloa viinaa[/QUOTE]

No ei kai tuollainen määrä ihan huomaamatta uppoa. Kyllä mä ainakin huomaan millon oon juonut kaks viinipullollista ja millon en.. Ja joo myönnän, että mulla riskirajat paukkuu ja reilusti sillon kun oon humalassa. Enkä varmaan ole ainoa. Nykyään juon suht harvoin niin ihan sama.

Annoksessa Jekovitiakin on todennäköisesti enemmän alkoholia kuin yhden imetyskerran maidossa. Ja sitä Jekovitia annetaan vielä joka päivä, hui!

Jos äiti on yhden promilen humalassa, niin desilitra rintamaitoa sisältää 0,1ml alkoholia.

Ja ei, minulla ei ole tapana nollata päätä alkoholin avulla. En silti näe mitään väärää siinä, että alkoholia nauttinut imettää, kunhan ei hoida lasta humalassa.

Viimeksi muokattu:
[quote="vieras";24696171]vaikka ei krapula vaivaisi, niin onhan 2 pulloa viiniä aika paljon ja tuollainen määrä ei pala verestä ihan hetkessä pois. Itse en vielä tähän aikaan imettäisi vaikka todennäköisesti alkoholia ei maidossa enää paljon ole. Jos on juonut yhden annoksen, n. 12 cl viiniä, pitäisi odottaa parisen tuntia ennen imetystä. Siitä sitten laskemaan parin pullon palamista;-).[/quote]

bullshit.

Yhteistyössä