Apua ja neuvoa kyselisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana

Vieras
En halua haukkuja mut kyselisin teidän mielipidettä tähän ongelmaan?
Eli olen ollut parisuhteessa jonkin aikaa ja nyt uuden miehen kanssa tulossa lapsi josta olen onnellinen mutta nyt miehessä paljastunut todella outoa käytöstä.
Eli olimme neuvolassa käymässä yhdessä ja käynti meni ihan ok mutta sit seuraavana viikonloppuna tuli riitaa siitä kun en ilmoita miehelle mitä teen minuutilleen ja sit seuraavana arkipäivänä mies soitti neuvolaan muka huolissaan että juon joka päivä humalahakuisesti ja käyttäisin muka huumeita ja olen masentunut...no nämä eivät todellakaan pidä paikkaansa ja suostun jopa testeihin ja kaveritkin lähtevät mukaan todistamaan nämä väitteet valeeksi.
Sitä ihmettelen et miksi mies näin tekee ja mitä minä tekisin? Toiset käskevät erota mutta ei se niin helppoa ole ja minulla on ennestään jo yksi lapsi jonka olen yksin periaatteessa kasvattanut yksin ja omasta mielestäni hyvin ja sit en asu kyllä tulevan lapsen isän kanssa vielä mutta tarkoitus olisi muuttaa hänen luokse mutta nyt en enään tiedä mitä teen että katsonko vielä vai mitä?
Tästä tuli aika sekava mut jospa joku ymmärtäisi edes jotain ja antaisi neuvoja tai kertoisi jos ollut samassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
mieti nyt ainakin rauhassa sitä yhteen muuttamista, ota vähän etäisyyttä.

Etäisyyttä olen ottanut eli en ole tavannut miestä pariin viikkoon ja mietin muuttoa hänen luokseen tarkoitus oli muuttaa vuoden vaihteessa mut mietin vielä sitä.

ei oo todellista, voiks tollasia ihmisiä olla olemassa. Jotenkin tuntuu et yks jos toinen tääl kirjottelee mitä ihmeellisempiä kertomuksia...
En minäkään tollasta äijää kattelis, ei kuullosta kovin täyspäiseltä...
...Mulla on kyllä ollu tapana tutustua kunnolla ihmiseen jonka kanssa rupeen yhteistä elämää jakamaan.... saaks kysyy mitä toi "jonkin aikaa" tarkottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
ei oo todellista, voiks tollasia ihmisiä olla olemassa. Jotenkin tuntuu et yks jos toinen tääl kirjottelee mitä ihmeellisempiä kertomuksia...
...Mulla on kyllä ollu tapana tutustua kunnolla ihmiseen jonka kanssa rupeen yhteistä elämää jakamaan.... saaks kysyy mitä toi "jonkin aikaa" tarkottaa?

Olemme olleet yhdessä 8kuukautta tiedän että on lyhyt aika ja lapsi tuli nopeasti mutta en ole enään nuori ja halusin saada toisen lapsen ja aluksi kaikki tuntui menevän hyvin ennen tätä tapausta joka nyt sattui ja tämä valitettavasti ei ole valetta vaan täyttä totta.

No kannattaa varmaan tosissaan miettiä haluatko alottaa yhteisen elämän tuollaisen ihmisen kans...entäs jos toi käytös on vaan alkusoittoo...

Siksi sitä täällä kyselen et jos jollain ois kokemuksia että mies käyttäytyy näin hullusti ja todellakin mietin mitä teen et onneks itsellä sen verran järkeä että en heti muuta ja ajattelen kuitenkin toista lastanikin.

SAmoin ajattelen... tässä yksi syy siihen miksi tein lapsia mieheni kanssa vasta 7 vuoden yhdessäolon jälkeen. Ja juu, ihmiset voivat muuttua tietenkin - mutta opetelkaa nyt hyvät ihmiset edes vähän tuntemaan toisianne ennenkuin teette mitään niin suurta siirtoa kuin lapsi.

Ja ap, siis ota etäisyyttä, älä muuta yhteen, jätä mies. en voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja o-ouu:
Mä häipyisin kyllä hyvin vikkelään tuollaisesta suhteesta. Kuulostaa meinaan todella törkeältä soitella neuvolaan tuollaisia valheita.
niinpä. kuulostaa narsistiselta tai skitsolta. Siis sanoisin että miehellä ei ole tosiaankaan kaikki kotona.

kurjalta kuulostaa, odotuksen pitäis olla ilosta aikaa...mut sit taas toisaalta, asioilla on tapana järjestyä :)

Toivottavasti järjestys kun ei se lapsen kasvattaminen yksin niin helppoa ole kun on kokemusta siitäkin.
No päivä kerrallaan eiköhän ne asiat jotenkin järjesty ja toivottavasti ukko sais jären päähän kun epäilisin että hän itse on niin epävarma kaikesta ja kostaa sen minulle näin ilkeästi.

Yhteistyössä