Apua ja neuvoja kaivataan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diiiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Diiiu

Vieras
Mulla on ongelma poikaystäväni kanssa/poikaystäväni on se ongelma..
Olen nuori lukiolainen ja poikaystäväni vuoden vanhempi ammattikoululainen.
Poikaystäväni pelaa sitä Wowia ihan koko ajan, sillä ei jää aikaa muuhun. Olen siitä huolissani..
Olemme seurustelleet vasta 9 kuukautta, mutta hän on valehdellut koko ajan ja aivan kaikesta, jopa turhista asioista. Hän pettää lupauksensa ihan aina, mitä ikinä hän lupaakin,niin hän pettää sen.
Hän on tykännyt jostain toisesta tytöstä JO 2 vuotta, sain tietä äsen vasta.
Ja sitten hän flirttailee melkein kaikille näteille tytöille ja itse en mikään kuvankaunis ole ja mielestäni jos on parisuhteessa niin ei kuulu flirttailla muille, koska se tarkoittaa ettei kunnioita kumppaniaan.
Hän vähät välittää muista ihmisistä ja ajattelee usein vain itseään. Hänellä ei ole edes empatiakykyä, enkä muitakaan normaaleja tunteita kykene hänestä havaitsemaan.
Hän jättäisi minutkin jos pitäisi valita sen wow(tietokonepelin) ja mun väliltä, vaikka se sanooki rakastavansa mua, se on jo minusta huolestuttavaa.
Ja kun nähdään, niin ei muuta tehdä oikeastaan kuin pussailla, tuntuu että poikaystäväni vain tyydyttää itseään mulla ja siinä se. Ihan kuin olisin joku lelu sille.
Mitä mun pitäisi tehdä????
Kaverit sanoo ettei ne kattelis tollast poikaa, mut silti tykkään poikaystävästäni ja olen kiintynyt häneen..
Enkä todellakaan tiedä mitä tehdä.
Kaikki vinkit, ajatukset yms. auttavat(aika varmasti)
PLIIS auttakaa mua!?
ja tosiaan, juttelin puhelimessa hänen kanssaa tossa vähän aikaa sitten ja kerroin oelvani huolissani hänestä, niin hän tiuskaisi takaisin että hänestä ei tarvitse olla huolissaan!
Miten voi olla olematta huolissaan ihmisesta josta välittää ja on huolissaan.
Miten pystyy esittää että ei ole huolissaan??

No mutta pidän hänestä valtavasti ja oon kiintyny häneen.. En periaatteessa "uskalla" jättää häntä. Mitä jos en tulekaan ilmän häntä toimeen. Mulla on hirveästi ongelmia muillakin elämän osa-alueilla ja käyn terapiassa, mulle on tosi vaikeita suhteisiin liittyvät asiat..
Olen harkinnut kyllä asiaa useaan otteeseen ja kerran jätin hänet, mutta hän pyysi että otan hänet takaisin ja lupaili taas kaiken näköistä.. Riitelemme lähes joka ilta

Hmm itseasiassa hyvä kysymys..
En oikein tiedä.. Ehkä jonkunlaista turvallisuuden tunnetta, kun tiedän että joku on "tukenani"/lähelläni. Kun mulla ei hirveästi niitä läheisiä ihmisiä ole. Ei ole ketään kehen tukeutua vaikeina aikoina ja pelkänä että mut jätetään yksin aivan kokonaan..
Se on suurin pelkoni. Ehkä sen takia sitten en vain pysty päästää irti tai jtn.. : /

Alkuperäinen kirjoittaja Diiiu:
Ehkä jonkunlaista turvallisuuden tunnetta, kun tiedän että joku on "tukenani"/lähelläni.

"Ja sitten hän flirttailee melkein kaikille näteille tytöille ja itse en mikään kuvankaunis ole ja mielestäni jos on parisuhteessa niin ei kuulu flirttailla muille, koska se tarkoittaa ettei kunnioita kumppaniaan.
Hän vähät välittää muista ihmisistä ja ajattelee usein vain itseään. Hänellä ei ole edes empatiakykyä, enkä muitakaan normaaleja tunteita kykene hänestä havaitsemaan.
Hän jättäisi minutkin jos pitäisi valita sen wow(tietokonepelin) ja mun väliltä"

Ja tämä henkilö on sun tukena?

Vou.. Tolleen kun laitat sen niin tosiaan.. :O
Ei se hirveesti tosiaankaan tue!
En oikee tajuu mikä mua vaivaa, mä en oikeesti itsekään jaksais tätä pelleilyä sen kanssa. mut oon kai sit jotenki tunnevammane ku en pysty irrottaa. Siihen mitään neuvoja? Siis et miten saisin itseni irti siitä ja niin etten haikailis sen perään, eikä olis syyllisyyden tunnetta ja uskaltaisin vielä elää?

Puhu vaikka siellä terapiassa tästä?

Jos sä haluat onnellisen ja mukavan elämän, ihmisen joka rakastaa sua, niin sun ihan itses takia pakko lähteä tuosta suhteesta.

No eipä muuta ku teet parit penskat sen kanssa ja se vaan pelaa ja pelaa, lapset huutaa ja se vaan pelaa. Sä teet ruoat, siivoat, hoidat lapset, käyt työssä tai sossussa ja se vain pelaa, ja kun kotona on niin rankkaa, niin se viikonloput menee kaverien kanssa ja tökkii joka jakorasiaa joka vain suostuu.

Tuollaistako sä haluat sun tulevaisuudelta? Mulla oli ihan muunlaiset ajatukset sun ikäsenäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Diiiu:
Niin.. Hmm kiitos oikein paljon, tuo auttoi paljon ?
Onneksi on maailmassa ihmisiä, jotka välittävät toisista (:

Arvaa monenko olisi tuossa vaiheessa pitänyt avata silmänsä, ettei ne aukea liian myöhään? Lueppa erotilastoja, moni olisi jäänyt ennen naimisiin menoa, ellei olisi niitä ihania vaaleanpunaisia lasia silmillä.

Yhteistyössä