apua kaivataan kiperästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua tarvitseva

Vieras
näin eilen pitkästä aikaa kaverini, ollan viimeksi nähty maaliskuussa. no asiani on tämä siis että viimeksi kun nähtiin kaverini oli jo silloin laihtunut huomattavasti, oli alipainoinen ihan selkeesti. mutta eilen kun nähtiin hän ei ollut enää muuta kuin luuta ja nahkaa ja väitti olevansa lihava.koko illan aikana hän ei muusta puhunut kuin painostaan ja kuinka hän on lihava,hänellä on iso perse ja pitää laihduttaa jne.. kaverini on tälläkin hetkellä atkinssonin dieetillä. enkä kyllä ymmärrä miksi. selkeesti hänellä on syömishäiriö koska ei todellakaan enää muusta osaa puhua.:(
miten pystyisin parhaiten auttamaan kaveriani? alan todella olemaan jo huolissani hänestä, hänen jutut ym. muut kun ei enää ole mitenkään normaalin terveen painoisen puhetta. auttakaa mua saamaan hänet kuntoon!

tota sun kannattaa varmaan jutella sen sun kaverin kans iha kunnolla ja kysyy siltä et miks sun pitää laihuttaa? ehkä soittainsin jonnekkin ja kysyisin vähä neuvoo. sen tarvii iha ammattiauttajaa. mut ole tukena ystävällesi. halaus

Sä et voi saada häntä kuntoon, sä voit vaan olla tukemassa. Kaveris tarvitsee varmasti apua ihan joltain syömishäiriöklinikalta. Ei sulla ole kaverin vanhempien yhteydtietoja et voisit olla heihin yhteysessä. Onkohan ne tietosia tyttärensä tilasta, jos vaikka asuu kauempana.
Anoreksiassahan on just se ongelma että koko minäkuva on niin vääristyny että ei näe todellisuutta edes peilistä katsottuna.

hänen vanhemmat on alkoholisteja ja kaverini on kasvanut lastenkodissa lapsuutensa, että heihin en voi olla yhteydessä. kaverin avopuolison kanssa olen yrittänyt jutella mutta hän vaan toteaa ettei voi tehdä mitään.
asutaan samalla paikkakunnalla. taidan maanantaina alkaa soittelemaan ja kyselemään.

kokoinen hän on ja onko saanut koskaan lapsia ? minä itse olen 3lapsen äiti ja 167cm 50kg yritän koko ajan saada painoa mutta en ole viel onnistunut :ashamed: toisn lapseni kun sain painoni laski 48kg.

lapsia hänellä ei ole. oiskos joku 160cm ja veikkaisin painoa tällä hetkellä olevan 40 tai alle en osaa tarkemmin sanoa.housujen tuumakoko on 24 (kertoi tämän) mutta nekin roikkuivat hänen päällään :(

Yhteistyössä